4 Marzo - 2024

Transformant el futur del sector immobiliari cap a la sostenibilitat

La Càtedra d'Habitatge Digne i Sostenible de la UPF-BSM, en col·laboració amb la Fundació Metropolitan House, presenta els resultats de l'estudi titulat "Quadre de comandament integral sostenible per al sector immobiliari".

9 Febrero - 2024

Models matemàtics: un estat d'excepció

El Prof. Andrea Saltelli presenta el seu llibre "The Politics of Modelling" a Oxford

15 Enero - 2024

7 claus d'ocupabilitat per al 2024

Brigitte Pérez, Head of Career Services de la UPF-BBSM, reflexiona sobre ocupabilitat i contractació per al 2024.

8 Enero - 2024

“Nosaltres formem líders diferents, líders conscients. És part de la nostra missió”. Tendències en governança responsable per al 2024

Com es presenta el nou any pel que fa als principals pilars d'actuació de la UPF Barcelona School of Management? Marcos Eguiguren, Associate Provost for Strategic Projects de la UPF-BSM, reflexiona sobre què veurem en termes de lideratge conscient i empreses amb propòsit.

22 Diciembre - 2023

Què passarà en matèria de sostenibilitat? Obrim una finestra al 2024.

Erola Palau, directora del Master of Science in Sustainability Management de la UPF Barcelona School of Management, reflexiona sobre el que el proper any ens brinda en matèria de sostenibilitat i el que seran els punts claus.

21 Diciembre - 2023

La UPF Barcelona School of Management inaugura la sisena edició del Postgrau en Compliance a Entitats Financeres

La 6a edició del postgrau en Compliance a Entitats Financeres comença a caminar, mantenint la seva col·laboració amb KPMG i CaixaBank, i amb la responsabilitat de mantenir els estàndards que l'han portat a situar-se entre els millors centres de professionalització del sector.

21 Diciembre - 2023

Toni Aira participa a les III Jornades de l’Agenda 2030

Toni Aira, director de la Càtedra Agbar de la UPF-BSM, presenta, modera i participa a les III Jornades de l’Agenda 2030, organitzades per l'Ajuntament de Barcelona.

18 Diciembre - 2023

La Càtedra Agbar lliura el Premi al millor TFM en l’àmbit del Desenvolupament Sostenible

Aquest dilluns, 18 de desembre de 2023, el Dr. Toni Aira, director de la Càtedra d'Estudis Internacionals en Comunicació Institucional per al desenvolupament i el creixement sostenible, creada per la UPF Barcelona School of Management en col·laboració amb AGBAR, ha lliurat el primer Premi al millor Treball Final de Màster en l’àmbit del Desenvolupament Sostenible.

14 Diciembre - 2023

Experts en gestió sanitària aborden els principals reptes del Sistema Nacional de Salut (SNS) a la segona edició de Foro NORTE

Destacats experts en gestió sanitària van compartir les seves perspectives i coneixements en dues taules de debat en què es van abordar els 'Desequilibris en el Finançament, Organització i Gestió del SNS' i el 'Finançament i Preus de Prestacions Innovadores'.

13 Diciembre - 2023

La UPF Barcelona School of Management premia els seus millors docents al Faculty Acknowledgement Day

La UPF Barcelona School of Management celebra el Faculty Acknowledgement Day, homenatge a l'esforç i la dedicació de tot el professorat de la UPF-BSM.

28 Noviembre - 2023

Els bancs, abans i després de la crisi: una retrospectiva

MIT Press reedita el llibre de referència “Microeconomics of Banking”, del professor Xavier Freixas

27 Noviembre - 2023

José María Álvarez-Pallete, reconegut com a Empresari de l'Any 2022 per la UPF Barcelona School of Management

La UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) ha lliurat aquest divendres el Premi Empresari de l'Any 2022 al president executiu de Telefónica, José María Álvarez-Pallete, en reconeixement a la transformació sostenible que ha liderat la multinacional i el seu rol clau en la transició verda tecnològica global.

21 Noviembre - 2023

Cap a un Tractat de No Proliferació de Combustibles Fòssils

El banc ètic Triodos Bank, amb el suport d'un grup d'empreses i líders d'opinió, ha remès una carta a la ministra per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, sol·licitant que Espanya es posicioni a favor d'un tractat d'aquestes característiques a la propera COP28.

17 Noviembre - 2023

La UPF Barcelona School of Management celebra els Student Project Awards 22-23

La UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) ha guardonat els millors projectes de màster i postgrau del curs 2022-2023 a la cinquena edició dels Student Project Awards.

7 Noviembre - 2023

El llibre, més viu que mai

El professor Javier Aparicio Maydeu veu amb optimisme el futur del sector editorial després del seu pas per la Fira de Frankfurt.