Postgrau Online en Direcció Financera

• Modalitat: Online
  • Preu: 3.200,00 €
  • Pràctiques: optatives

El Postgrau Online en Direcció Financera de la UPF Barcelona School of Management et proporcionarà els coneixements, les tècniques i les habilitats per dirigir i gestionar el departament financer de qualsevol empresa o organització. Al llarg del curs aprendràs a definir l'estratègia financera de l'empresa a curt, mitjà i llarg termini, mentre descobreixes els elements necessaris per prendre decisions òptimes d'inversió i finançament.

En el Postgrau Online en Direcció Financera aprendràs a analitzar els estats financers i els sistemes i els mercats financers espanyol, europeu i internacional. Així mateix, aprofundiràs en els aspectes clau de la gestió d'un departament financer, com són l'estimació de les necessitats financeres, les polítiques d'endeutament, autofinançament i dividend, o els mètodes de valoració d'empresa, entre d'altres. A més, descobriràs tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, a professionals en exercici que vulguin ampliar els seus coneixements i a futurs professionals que vulguin orientar la seva carrera a departaments de finances, el Postgrau Online en Direcció Financera té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

El Postgrau Online en Direcció Financera equival al tercer mòdul del Màster Online Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Controlling) i del Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Finances Corporatives) i es pot cursar de manera independent.

Objectius

El Postgrau Online en Direcció Financera proporciona al participant els coneixements i recursos necessaris per:

• Dirigir un departament financer,
  • Saber relacionar l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l'estratègia financera de l'empresa,
  • Dominar les tècniques de gestió del circulant, de gestió de clients i de tresoreria, i de gestió financera a llarg termini.
  • Conèixer els elements necessaris per prendre decisions òptimes d'inversió i de finançament.
  • Dotar-se de les habilitats directives necessàries per liderar equips de treball.

A qui va dirigit

El Postgrau Online en Direcció Financera acull tant llicenciats o diplomats universitaris com d'altres professionals amb diferents experiències i responsabilitats de treball.