Oriol Amat Salas

Full Professor UPF
Catedràtic. Universitat Pompeu Fabra

Oriol Amat és Catedràtic d'Economia Financera i Comptabilitat de la Universitat Pompeu Fabra. Ha sigut Rector de la Universitat Pompeu Fabra. És membre del Fòrum Acadèmic de Finances Sostenibles. Ha estat degà del Col·legi d'Economistes de Catalunya, president de l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), conseller de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (2011-2015), membre del...

• Finance & Control

• Doctor, Ciencies Socials i Jurídiques, Economia, gestió i ciències de la salut
  • Llicenciat / Títol de grau, Ciències Socials i Jurídiques, Economia, gestió i ciències de la salut
  • Postgrau, altres.
  • Màster Universitari, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i Direcció d'Empreses
  • Llicenciat / Títol de grau, Ciències Socials i Jurídiques

Professor/a

• Postgrau Online en Controlling
  • Full Time MBA
  • Executive MBA (EMBA)
  • Màster Universitari Online en Direcció Financera Comptable

• Rector Universitat Pompeu Fabra - Universitat Pompeu Fabra
  • Degà i directors de centre, Finances, Comptabilitat i Control - UPF Barcelona School of Management
  • Catedràtic - Universitat Pompeu Fabra
  • Cap de Departament - EADA - Business School

• SOLÉ UDINA, E., DOMINGO-PEREZ, S., AMAT SALAS, O. (2022). Biotechnology firms, signals, and venture capital investment. Intangible Capital.
  • SOLÉ UDINA, E., DOMINGO PÉREZ, S., AMAT SALAS, O. (2022). BIOTECHNOLOGY FIRMS, SIGNALS, AND VENTURE CAPITAL INVESTMENT. INTANGIBLE CAPITAL, España.
  • AMAT SALAS, O., VILLAESCUSA SERRANO, N. (2022). When collusion meets the fraud triangle: a case study approach. Journal of Financial Crime, España.
  • AMAT SALAS, O., LLORET, P. (2021). El caso Wirecard y la Teoría de la Puerta del Fraude. Técnica Contable y Financiera (Wolters Kluwers).
  • SOLÉ UDINA, E., DOMINGO PÉREZ, S., AMAT SALAS, O. (2021). BIOTECHNOLOGY FIRMS, SIGNALS, AND VENTURE CAPITAL INVESTMENT. Intangible Capital, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). When collusion meets the fraud triangle: a case study approach. Journal of Financial Crime.
  • AMAT SALAS, O., LLORET, P. (2021). Cómo medir el valor económico, social y medioambiental que genera una organización.. Harvard Deusto, España.
  • BOAR BOAR, A., AMAT SALAS, O. (2021). El impacto de la reforma del PGC en las pymes. Técnica Contable y Financiera (Wolters Kluwers), España.
  • AMAT SALAS, O., PERRAMON COSTA, J. (2020). Medidas empresariales para crear valor en tiempos de crisis.. Harvard Deusto, España.
  • AMAT SALAS, O., SEGUÍ-MAS, E. (2020). L'efecte de l'economia sobre el benestar.. CONCRET 1. ECONOMIA I PENSAMENT, España.
  • AMAT SALAS, O. (2020). Triuna: Las empresas con propósito más allá de los beneficios van mejor.. Harvard Deusto, España.
Cargar más (10/22)
  • PARRONDO TORT, L. (2024). Research Handkbook on Financial Accounting. Research Handbook in Financial Accounting.
  • AMAT SALAS, O. (2021). Renda Bàsica Universal. Anàlisi d'una proposta disruptiva d'innovació social. Generalitat de Catalunya, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). Eufòria i Pànic (4a. edició). Profit Editorial.
  • PALAU PINYANA, E., AMAT SALAS, O. (2021). Medición y gestión del impacto social de las organizaciones. Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). L'ampolla mig plena.. Pòrtic Edicions, Barcelona, España.
  • PALAU PINYANA, E., AMAT SALAS, O. (2020). 2021 Retos Vitales para una nueva era. Claves para entender y mejorar el mundo.. Real Academia Europea de Doctores, España.
  • AMAT SALAS, O. (2019). Detecting Accounting Fraud Before It's Too Late. Wiley & Sons.
  • AMAT SALAS, O. (2019). Empresas que mienten.. Profit Editorial, España.
  • AMAT SALAS, O. (2019). Valoración y compraventa de empresas.. Profit Editorial.
  • AMAT SALAS, O., PUIG PLA, X., CID SALVADOR, G., VALLS ROIG, A., LLORET, P. (2018). MBA INTENSIVO. Profit Editorial, España.
  • AMAT SALAS, O. (2016). Contabilidad y Finanzas para dummies. Planeta de Libros, Barcelona, España.
Cargar más (10/11)
  • AMAT SALAS, O. (2018). El sistema empresarial català: evolució economicofinancera i situació actual. 3r. Congrés d'Economia i Empresa de Catalunya.
  • BASTIDA VIALCANET, R., AMAT SALAS, O. (2022). Incorporant al quadre de comandament integral la dimensió social i mediambiental. Revista de Contabilidad y Dirección, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O., CARRILLO, J., CAVALLÉ, J., TORRADEMÉ, A. (2021). Caixa Enginyers: una entitat financera diferent. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • PALAU PINYANA, E., AMAT SALAS, O. (2022). Estudi del Valor Social: El cas de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Revista Contabilidad y Dirección, BARCELONA, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). Entrevista Diari Ara. 'A la UPF farem menys classes magistrals'. Ara.cat, Barcelona.
  • AMAT SALAS, O. (2021). El coneixement és el millor pla de contingència.. L'Econòmic, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). Ara cal salvar les empreses.. El Punt Avui, BARCELONA, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). Recuperació econòmica en forma de K.. L'Econòmic, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). Quan passi la covid ens haurem de reinventar. L'Econòmic, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O. (2019). Lleida, territori d'oportunitats.. Forum Empresa, Lleida, España.
  • BOAR BOAR, A., AMAT SALAS, O. (2022). Laboratoris Hipra S.A.. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • BOAR BOAR, A., AMAT SALAS, O., OTROS , O. (2022). DIA CORPORATE. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O., SOLDEVILA GARCIA, P. (2021). BonPreu. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O., PARRONDO TORT, L. (2021). MUNICH RE. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O. (2021). JOCS & GAMES. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.