Xavier Brun Lozano

Senior Lecturer UPF-BSM
Director Acadèmic

Xavier Brun és Adjunct Professor Core Faculty a la UPF Barcelona School of Management i codirector del Màster Universitari en Finances i Banca de la mateixa escola. També és Head of Equities, Europe a TREA AM, on gestiona els fons de renda variable internacional i renda variable europea, entre altres funcions.

Anteriorment, va ser director de departament de renda variable a Solventis, SGIIC. Allí va ser gestor del fons Solventis EOS, que el 2018 va aconseguir el premi Morningstar al millor pla de pensions. Prèviament, va ser analista sènior a SIA Funds, on va participar en la gestió del seu fons...

• Finance & Control

• Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials

• Màster Universitari en Finances i Banca

Professor/a

• Màster Universitari en Finances i Banca
  • Màster Universitari en Negocis Internacionals. Master in International Business
  • Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable
  • Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable
  • Postgrau en Gestió i Direcció d'Empreses
  • Màster Universitari Online en Direcció Financera Comptable
  • Màster Universitari Online en Negocis Internacionals. Master in International Business

• Director Acadèmic - UPF Barcelona School of Management
  • Professor - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• BRUN LOZANO, X. (2020). Mercado de Renta Variable y Mercado de Divisas. Profit Editorial.
  • BRUN LOZANO, X., LAGARRA, P. (2017). Interpretar la información económica. Profit Editorial.
  • BRUN LOZANO, X. (2008). Análisis y Selección de inversiones en mercados financieros. Profit Editorial.
  • BRUN LOZANO, X. (2008). Matemática Financiera y estadística básica. Profit Editorial.
  • BRUN LOZANO, X. (2008). Cómo interpretar la información económica. Profit Editorial.
  • BRUN LOZANO, X. (2008). Mercado de Renta Variable y Mercado de Divisas. Profit Editorial.