Luz Parrondo Tort

Senior Lecturer UPF-BSM
Directora acadèmica

Luz Parrondo és Directora del Màster en “Accounting and Financial Management” i del postgrau en Blockchain i altres DLT, i Lecturer a la Universitat Pompeu Fabra.

És Doctora en Economia, Empresa i Finances per la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Com a investigadora, s'especialitza en l'estudi de la gestió financera, amb especial èmfasi a l'impacte de les noves tecnologies en la comptabilitat i les finances, la gestió del benefici, la gestió de riscos i la responsabilitat social corporativa.

Luz és membre de l'Academic Advisory Body (AAB) de la International Association for Trusted Blockchain (INATBA), membre del "multidisciplinary academic working group on the DLT...

• Finance & Control

• Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable

Professor/a

• Màster Universitari en Finances i Banca
  • Master of Science in Finance and Banking
  • Master of Science in Marketing
  • Màster en Innovació, Estratègia i Emprenedoria
  • Master of Science in Management specialization in Marketing
  • Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable
  • Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable
  • Postgrau Online en Controlling
  • Master of Science in International Business
  • Full Time MBA en anglès
  • Màster Universitari Online en Direcció Financera Comptable

• Directora acadèmica - UPF Barcelona School of Management
  • Directora del Departament de Finances i Control - UPF Barcelona School of Management
  • Directora del Postgrau en Blockchain i altres DLT - UPF Barcelona School of Management
  • Cap del àrea de Finances i Control - UPF Barcelona School of Management
  • Directora Financera - Pymes

Actividad Investigadora y transferencia

• PARRONDO TORT, L., SALA, C. (2024). Connectedness between Traditional Finance, Cryptocurrencies and De-Fi in post Covid Period. Finance Research Letters.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). Cryptoassets: Definitions and accounting treatment under the current IFRS framework. International Journal of Intelligent Systems in Accounting & Finance.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). El Reglamento de Mercados en Criptoactivos (MiCA). Técnica contable y financiera, España.
  • PARRONDO TORT, L., SALA, C. (2022). Connectedness between Traditional Finance, Cryptocurrencies and De-Fi in post Covid Period. Global Finance Journal.
  • PARRONDO TORT, L. (2021). Cryptoassets: Definitions and accounting treatment under the current IFRS framework. Intelligent Systems in Accounting, Finance and Management.
  • PARRONDO TORT, L., MANINI, R., CEVIK, E. (2021). MiCA's impact on volume locked in DeFi. Sustainability Accounting, Management and Policy Journal.
  • PARRONDO TORT, L. (2018). Blockchain, a new era for business. Academia.
  • PARRONDO TORT, L. (2018). Blockchain-based tokens towards accounting regulation. Academia.
  • PARRONDO TORT, L. (2024). EFRAG roadmap for New Developments in ERS reporting. Research Handbook in Financial Accounting.
  • PARRONDO TORT, L. (2024). Research Handkbook on Financial Accounting. Research Handbook in Financial Accounting.
  • PARRONDO TORT, L. (2024). Typology and Classification of crypto-assets based on the MiCA regulatory framework. Contributions and limitations. Research Handbook in Financial Accounting.
  • PARRONDO TORT, L. (2021). Innovación y Tendencias. Finanzas Descentralizadas - DeFi. Wolters Kluwers.
  • PARRONDO TORT, L. (2021). Finanzas Descentralizadas, beneficios y riesgos. Técnica Contable y Financiera (Wolters Kluwers), España.
  • PARRONDO TORT, L. (2021). Finanzas Descentralizadas, beneficios y riesgos. Técnica Contable y Financiera, España.
  • LUZ, L. (2020). DLT-based tokens classification towards accounting regulation. Proceedings in Operations Research.
  • PARRONDO TORT, L. (2020). DLT-based tokens classification towards accounting regulation. 2nd. International Conference on Finance, Economics, Management and IT Business.
  • BOAR BOAR, A., PARRONDO TORT, L. (2021). Estudio sobre la innovacón y el uso de blockchain en España. Fundación Cotec por la Innovación, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2024). El Euro Digital: beneficios, riesgos y potencial diseño. Revista de Contabilidad y Dirección, Barcelona, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). Web 3.0 y DeFi : Cómo la tecnología blockchain está cambiando las finanzas. Revista de Contabilidad y Dirección, Barcelona, España.
  • PARRONDO TORT, L., OLIVEIRA, A. C. (2023). El colapso de FTX y los mecanismos de (des) control. Técnica contable y financiera, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). El reinici postpandèmic de les ‘big tech’. El Temps, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). Web 3.0 y DeFi: Cómo la tecnología blockchain está cambiando las finanzas. Revista de Contabilidad y Dirección, Barcelona, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). Perspectiva de regulación de activos digitales a partir de iniciativas europeas. L'auditor, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). Acomiadaments massius a les Big Tech (NT TV3). TV3.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). El futuro es digital: La economía del token. Harvard Business Review.
  • PARRONDO TORT, L. (2023). El Reglamento de Mercados en Criptoactivos (MiCA). Revista de Contabilidad y Dirección, Barcelona, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2022). El euro se digitaliza. Diari de Tarragona, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2022). NFTs: la contabilización de activos intangibles. Técnica Contable y Financiera.
Cargar más (10/31)
  • PARRONDO TORT, L., OTROS , O. (2023). Airbnb. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • PARRONDO TORT, L., OTROS , O. (2023). INDITEX. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • PARRONDO TORT, L. (2022). Pelotón interactivo. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • AMAT SALAS, O., PARRONDO TORT, L. (2021). MUNICH RE. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.