Carmen Jover Díaz

Part-time Lecturer UPF-BSM
Professora

Carmen Jover Díaz és professora de màsters i postgraus a la UPF Barcelona School of Management, on imparteix matèries relacionades amb la fiscalitat i les finances.

Economista de formació i màster d'especialització tributària, la seva vida professional es divideix entre la docència, que realitza tant a la UPF-BSM com en altres universitats i Col·legis d'Economistes de tota Espanya, i la seva activitat professional d'assessorament fiscal a clients, tant persones físiques com jurídiques.

L'àmbit del seu treball està relacionat amb el coneixement teòric i pràctic de la norma fiscal: teòric, perquè les normes tributàries són enormement canviants, i han de ser objecte d'estudi...

• Finance & Control

• Màster, Ciències Socials i Jurídiques, Comptabilitat i Finances
  • Llicenciada /Títol de grau, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i Direcció d'Empreses