Pestanyes primàries

Fi de programa:
09 març 2018
Horari:

Divendres de 17.30 a 21.30 hores un cop al mes.

Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
1.250,00€

El Postgrau Semipresencial en Comptabilitat Financera de la UPF Barcelona School of Management t'especialitza en els aspectes clau de la comptabilitat empresarial local i internacional i t'introdueix en els conceptes essencials de la professió de l'auditor.

Al llarg del Postgrau Semipresencial en Comptabilitat Financera aprendràs les noves tendències en comptabilitat, coneixeràs a fons la consolidació d'estats financers i descobriràs les diferències entre la normativa comptable espanyola i les normes internacionals d'informació financera. També abordaràs de manera pràctica els principis, les normes, els informes i els procediments actuals del sector de l'auditoria.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials i a professionals d'altres disciplines amb coneixements o experiència professional en comptabilitat i auditoria, el Postgrau Semipresencial en Comptabilitat Financera té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

Els objectius d'aquest programa de postgrau són els següents:

• Dominar la normativa comptable espanyola i les normes internacionals d'informació financera i conèixer les darreres novetats en relació a les mateixes.
  • Conèixer les diferències entre la normativa comptable espanyola, les normes internacionals d'informació financera i altres normatives comptables (US GAAP)
  • Dominar els mètodes i etapes per a la consolidació d'estats financers i les normes per a la formulació d'estats financers consolidats.
  • Conèixer els principis i normes d'auditoria i com executa l'auditor la seva tasca.

A qui va dirigit

Aquest curs s'adreça a totes les persones interessades en actualitzar els seus coneixements en el camp de la comptabilitat i l'auditoria i/o que desitgin enfocar la seva carrera professional en l'àmbit de la comptabilitat o l'auditoria.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo