Pestanyes primàries

Idioma d'impartició:
Espanyol
Inici de classes:
02 octubre 2018 (per confirmar)
Fi de programa:
03 juliol 2019 (per confirmar)
Horari:

Dilluns, dimarts, dimecres de 18 a 21 h. En funció de les optatives, sessions alguns dijous i divendres

Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Finances Corporatives) de la UPF Barcelona School of Management et formarà com a professional expert en finances i comptabilitat, alhora que t'especialitzarà en el disseny i la implementació de polítiques financeres i en la presa de decisions òptimes en matèria de finançament i inversió.

En el Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Finances Corporatives) adquiriràs els coneixements indispensables per a alinear l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l'estratègia financera de qualsevol organització. Al llarg del curs, aprendràs a escollir els instruments de finançament d'acord amb les necessitats de l'empresa i estudiaràs com dissenyar i implementar polítiques de capitalització, endeutament i dividends. A més, dominaràs el procés i les implicacions de les operacions de fusió o adquisició, i coneixeràs quins són els mètodes de valoració d'empreses i com aplicar-los.

Dirigit tant a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, com a professionals titulats que actualment treballen en departaments relacionats amb la comptabilitat i les finances, el Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat en Finances Corporatives) té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu d'empreses líders. De tots ells aprendràs, a més, tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

El Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa t'ofereix la possibilitat d'especialitzar-te també en Controlling i International Finance and Accounting.

Per què aquest programa?

1. Perquè el 100% dels estudiants de les darreres tres edicions el recomanaria.
  2. Perquè té una direcció acadèmica i un equip docent de primer nivell format per professors del departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les principals empreses actuals del sector.
  3. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques professionals en empreses i institucions capdavanteres, com ara el BBVA, Puig, el Banc Sabadell, Cinesa, Danone, DKV, Everis, el Grupo Santander, Hewlett-Packard, Mango, Seat, T-Systems o Unilever, entre d'altres.
  4. Perquè els seus continguts tenen un enfocament doble: d'una banda, els professors acadèmics t'ensenyen les seves darreres investigacions en matèria d'auditoria, comptabilitat, control i finances, i de l'altra, els professionals en exercici et mostren com aplicar aquest coneixement a la realitat diària de les empreses d'avui.
  5. Perquè et dóna accés accelerat a l'acreditació CIMA (Chartered Institute of Management Accountants), una de les institucions més reconegudes internacionalment per l'acreditació de professionals en management, comptabilitat financera i comptabilitat de gestió.

• Saber dirigir un departament financer o comptable.
  • Saber dissenyar, implementar i fer el seguiment de les eines de comptabilitat de gestió necessàries per assolir els objectius estratègics.
  • Saber implantar sistemes de planificació financera, de comptabilitat analítica, de control pressupostari i de control de gestió.
  • Saber relacionar l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l' estratègia financera.
  • Dominar les tècniques de gestió de clients, de tresoreria i de gestió financera a llarg termini.
  • Conèixer els elements necessaris per prendre decisions òptimes d' inversió i de finançament.
  • Saber fer la planificació fiscal de manera òptima.
  • Dotar-se de les habilitats directives per liderar equips de treball.

A qui va dirigit

El Màster universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (especialitat Finances Corporatives) està pensat per als nous professionals que volen orie ntar la seva carrera a departaments de comptabilitat i finances, i per als que volen potenciar al màxim el seu futur. En el màster hi participen titulats universitaris i professionals en actiu de departaments de comptabilitat i finances.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo