Antonio Valls Roig

Part-time Lecturer UPF-BSM
Professor, Business & Management Strategy

Antonio Valls Roig és Lecturer especialitzat en Habilitats Directives, i forma part del core faculty de la UPF Barcelona School of Management, on imparteix classes com a facilitador en nombrosos postgraus i màsters, tant en la modalitat obert com incompany.

Prèviament, va ser directiu de diverses empreses a Espanya (director financer-administratiu de Taurus S.A.), Veneçuela (director general de #MCM Electrònica C.A.) i Puerto Rico (director de EYSSA Corporation). Així mateix, ha impartit cursos d'Habilitats Directives en altres universitats i escoles de negocis com la #UPC, UNIOVI, #UVIC, ESADE, ESCI, E.N.A., EADA, i a l'Escola d'Administració Pública de Catalunya. També és Professor...

• Business & Management Strategy

• Professor Mercantil

Professor/a

• Màster Universitari en Finances i Banca
  • Màster Universitari en Negocis Internacionals. Master in International Business
  • Màster en Comunicació Corporativa i Estratègica
  • Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable
  • Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable
  • Postgrau en Gestió i Direcció d'Empreses
  • Postgrau en Desenvolupament Directiu en Negocis Sostenibles
  • Full Time MBA
  • Executive MBA (EMBA)

• CONSULTANT - HUMAN SUCCESS
  • Professor, Business & Management Strategy - UPF Barcelona School of Management
  • Director Financer Administratiu - Taurus, S.A.
  • Director General - INELEC
  • Director Comercial - Aralven (IMSA)
  • Director - EYSSA

Actividad Investigadora y transferencia

• AMAT SALAS, O., PUIG PLA, X., CID SALVADOR, G., VALLS ROIG, A., LLORET, P. (2018). MBA INTENSIVO. Profit Editorial, España.