Màster en Direcció i Gestió de l'Esport

• Inici de classes: 26 setembre 2016
  • Fi de classes: 22 juny 2017
  • Fi de programa: 30 juny 2017
  • Horari: Grup matins: Dilluns, dimecres i divendres de 9 a 13.30 h. Grup tardes: Dilluns i dijous de 18.30 a 21.45 h i divendres de 18 a 21.15 h. Sis dimarts de 18.30 a 21.45 h.
  • Tipus de programa: Màster propi
  • Crèdits ECTS: 60
  • Modalitat: Presencial
  • Preu: 10.100,00 €
  • Pràctiques: Extracurriculars

Posicionat entre els deu millors màsters internacionals en gestió esportiva per Eduniversal, el Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de la UPF Barcelona School of Management et proporciona la formació conceptual i, sobretot, pràctica per dirigir i gestionar amb èxit qualsevol empresa, institució o esdeveniment de l'àmbit esportiu.

Ranking Eduniversal:

Ranking Eduniversal

Dirigit a titulats universitaris, professionals i esportistes que vulguin orientar la seva activitat professional cap al terreny de la gestió esportiva i de sectors relacionats com ara l'entreteniment, el turisme o la cultura, el Màster en Direcció i Gestió de l'Esport et forma en la planificació estratègica de qualsevol entitat, instal·lació, acció de patrocini o esdeveniment de l'àmbit esportiu. Així, et capacita també per fer plans de màrqueting, interpretar un compte de resultats, elaborar plans de negoci o detectar els errors més comuns del management.

Amb professors que són alhora professionals del sector, el Màster en Direcció i Gestió de l'Esport inclou un programa de visites a centres i institucions de referència en el sector esportiu. T'ofereix, a més, l'oportunitat de compartir experiències amb una àmplia varietat d'estudiants de procedència geogràfica i acadèmica diversa.

Consulta el blog del programa.

Per què aquest programa?

1. Perquè el 90% dels seus més de 200 estudiants el recomanaria.
  2. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques en empreses i institucions capdavanteres com ara Asics Iberia, Atlas Sport Consulting, la Diputació de Barcelona, el FC Barcelona, l'Eurolliga de Bàsquet, el Grup SERHS, Holmes Place, l'Institut Barcelona Esports, Nike, la Reial Federació Espanyola de Patinatge, Reebok, RPM Racing, Summasports, etc.
  3. Pel seu posicionament excel·lent en rànquings internacionals: 8a posició en el rànquing mundial Eduniversal en la categoria de «màsters en gestió de l'esport».
  4. Perquè tant els seus directors acadèmics, Carles Murillo i Pere Solanellas, com els altres professors, estan estretament implicats en el sector i t'ofereixen, així, grans oportunitats de networking.
  5. Per les intervencions regulars a l'aula de personalitats destacades del món del management esportiu. En edicions anteriors: Emili Risques, general manager d'Asics Espanya i Portugal; Ivan Corretja, agent de Xavi Hernández; Carlos Costa, mànager de Rafa Nadal; Albert Bosch, emprenedor en aventura i empresa; Jacint Ajram, sponsorship manager a Zurich Insurance Company; Jorge Raffo, director general del futbol base del CA Boca Juniors; Josep Mª Begudà, director general del Grup SEHRS; Xavier Esteve, manager del clúster INDESCAT de la indústria de l'esport a Catalunya, o Andor Serra, director general de la Barcelona World Race, entre d'altres.

Objectius

• Formar directius i personal qualificat amb capacitats humanes i empresarials per gestionar empreses i institucions esportives i entendre el mercat del sector esportiu.
  • Desenvolupar en els participants la creativitat i la flexibilitat per aplicar els seus coneixements i descobrir noves oportunitats.

A qui va dirigit

El Màster en Direcció i Gestió de l'Esport es dirigeix a titulats universitaris, professionals, esportistes i a tothom qui vulgui orientar la seva activitat professional fins a l'àmbit de la gestió esportiva i de l'activitat física, així com a sectors relacionats, com el del entreteniment, el turisme i la cultura.