Xavier Moya Illa

Teaching Assistant UPF-BSM
Professor

Xavier Moya Illa és codirector acadèmic del Màster en Gestió Esportiva i Teaching Assistant del Departament de Business & Management Strategy de la UPF Barcelona School of Management.

Va iniciar la seva trajectòria professional a la UPF-BSM col·laborant amb el Màster en Gestió Esportiva com a coordinador acadèmic, tasca que va compatibilitzar durant els primers cinc anys amb projectes relacionats amb la consultoria i l'assessorament a clubs i entitats del sector esportiu a la consultora Wuics. Actualment és professor del Màster en Gestió Esportiva, tant en la modalitat presencial com en línia, en matèries d'emprenedoria i finances en l'esport professional. També...

• Business & Management Strategy

• Máster Universitario en Gestión Empresarial del Deporte
  • Máster en Dirección y Gestión del Deporte
  • Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas

• Màster Universitari en Gestió Esportiva

Professor/a

• Màster Universitari en Gestió Esportiva

• Professor - Tecnocampus Mataró-Maresme
  • Professor - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• MOYA ILLA, X., MURILLO FORT, C., BOSCH JOU, J., GARCÍA VILLAR, J. (2020). Surveys assessing sport services and municipal governance. European Journal of Government and Economics, Barcelona, España.
  • MOYA ILLA, X., MURILLO FORT, C. (2016). 2014 World Figure Skating Championships in Reus: feedback from participants and economic legacy. SPORT TK-Revista EuroAmericana de Ciencias del Deporte, España.
  • MOYA ILLA, X. (2021). Economía y gestión del deporte en la crisis sanitaria de 2020. Dir.: Carles Murillo y Xavier Moya. Editorial Wanceulen, España.
  • MOYA ILLA, X. (2020). El deporte tras el coronavirus: Una visión transversal del impacto de la crisis en el deporte. Dir.: Jose Luis Pérez Triviño. Amazon, España.
  • MOYA ILLA, X., MURILLO FORT, C. (2022). Maratón RE-M, sostenibilidad y deporte para la generación de impactos sociales positivos. Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte.
  • MOYA ILLA, X., MURILLO FORT, C. (2022). 25 años de football money league. Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte.
  • MOYA ILLA, X., MURILLO FORT, C. (2021). La ciudad y el deporte - una relacion entran~able. XVI Congreso Internacional AEISAD.
  • MOYA ILLA, X. (2020). El impacto del COVID-19 en sobre deportistas profesionales y de alto nivel. Dir.: Xavier Moya Illa.. 1er. Encuentro Visual SEED.
  • MOYA ILLA, X. (2022). Deporte y sostenibilidad. Partido en juego.. Dir.: Xavier Moya Illa. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.