Pestanyes primàries

Fi de programa:
30 juny 2018
Horari:

Dimarts i dijous de 18.30 a 21.30 hores, divendres de 16 a 19h i dos dissabtes l'any, de 9.30 a 13.30h

Tipus de programa:
Màster propi
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars
Ubicació:

El Màster en Màrqueting Directe i Digital de la UPF Barcelona School of Management et dotarà de les eines per comprendre l'evolució del consumidor i del màrqueting, alhora que descobrir com dissenyar una estratègia de marca i brand content, com elaborar estratègies eficaces de captació i fidelització de clients, com augmentar la influència social tot emprant les xarxes socials, com definir una estratègia d'e-commerce i com utilitzar les eines d'analítica online.

El Màster en Màrqueting Directe i Digital ha estat dissenyat a partir d'una proposta innovadora, concebut per preparar professionals que aportin propostes de valor i que avaluïn constantment les seves competències. Al llarg del programa es treballa en un repte professional, desenvolupant un complet pla de màrqueting digital ja sigui per una iniciativa emprenedora dins d’una empresa ja existent o per una start-up definida pel propi participant. El projecte es definirà des de l’inici sota la supervisió d’un mentor que ajuda a identificar els coneixements clau que el participant ha d’adquirir durant el curs.

Dirigit a professionals del màrqueting que vulguin ampliar els seus coneixements del sector i a emprenedors que vulguin desenvolupar el seu propi projecte empresarial, el Màster en Màrqueting Directe i Digital és un màster amb esperit emprenedor professionalitzador que enfoca els seus continguts de manera pràctica i adaptada a la realitat laboral i professional del moment.

Per què aquest programa?

1. Perquè amb les seves deu edicions ha estat reconegut en l'àmbit internacional pel rànquing mundial Eduniversal en la categoria de «màsters en e-business».
  2. Perquè el seu equip docent està format per professionals que treballen en el sector, fet que garanteix un enfocament pràctic dels continguts acadèmics i una aproximació fidel a la realitat professional del moment.
  3. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques professionals en empreses capdavanteres com ara Ogilvy, Tinkle, Roca Salvatella, e-LaCaixa, Seat, Bayer o Sanofi, entre d'altres.
  4. Perquè t'ofereix una gran oportunitat de networking gràcies a la varietat de perfils de companys i professors.
  5. Perquè inclou sessions personalitzades de coaching per mitjà de les quals milloraràs el teu nivell d'autoconeixement personal i professional.
  6. Perquè incorpora un model d'aprenentage propi i avançat, basat en la filosofia educativa que s'expressa al manifest de la UPF Barcelona School of Management.

El programa està pensat perquè l'estudiant assoleixi cinc objectiusessencials:

• Incorporar una visió del màrqueting amb l'atenció dirigida al client, no al producte.
  • Conèixer les noves fonts d'informació de què disposen les empreses per segmentar d'una manera eficaç el mercat, així com formular les ofertes més adequades per a cada segment del públic objectiu.
  • Dissenyar i gestionar les campanyes de comunicació de manera que generin resposta en els clients i aportin resultats a l'empresa.
  • Familiaritzar-se amb l'ús de tots els canals de comunicació disponibles i emprar tant els mitjans tradicionals com els mitjans digitals.
  • Conèixer les últimes tendències en màrqueting digital per incorporar-les amb èxit a l'estratègia de màrqueting de l'empresa: posicionament en cercadors, màrqueting en mobilitat, comerç electrònic, micromitjans (blocs, RSS, etc.) i xarxes socials.

A qui va dirigit

El Màster en Màrqueting Directe i Digital es dirigeix a professionals del màrqueting que vulguin incorporar els coneixements propis del màrqueting relacional i de l'ús dels mitjans i les eines digitals. Així mateix, és una oportunitat de desenvolupament per a professionals emprenedors que tenen el propòsit de crear o desenvolupar el seu propi projecte empresarial.

Segueix-nos

Blog del Màster en Màrqueting Directe i Digital