Andrei Boar Boar

Teaching Assistant UPF-BSM
Director del Departament Business & Strategy Management

Andrei Boar és Director del Departament d'Empresa i Estratègia Empresarial de la UPF Barcelona School of Management, i Coordinador Acadèmic dels programes a mida de l’àrea financera i Lecturer de l’àrea de comptabilitat, finances i control de la UPF Barcelona School of Management.

Abans d’unir-se a la UPF-BSM, va treballar com a director financer en diverses start-ups i com a gestor comercial en entitats financeres. La seva línia d’investigació se centra en l’impacte de la sostenibilitat en les empreses, en concret sobre l’aplicació dels ODS i els seus indicadors.

Andrei és Doctor en Empresa i Dret per la Universitat Internacional de Catalunya,...

• Finance & Control

• Doctor, Ciències Socials i Jurídiques, Administració i Direcció d'Empreses

Professor/a

• Màster Universitari en Màrqueting
  • Màster Universitari en Supply Chain Management, Tecnologia i Sostenibilitat
  • Màster en Tècniques de Reproducció Assistida Humana
  • Màster Universitari Semipresencial en Direcció Financera i Comptable
  • Màster en Direcció de Màrqueting Digital
  • Full Time MBA
  • Full Time MBA en anglès
  • Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable

• Director del Departament Business & Strategy Management - UPF Barcelona School of Management
  • Coordinació acadèmica - Formació a mida - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• BOAR BOAR, A., BASTIDA VIALCANET, R., MARIMON, F. (2023). Sustainable development goals and quality practices: a winning combination for customer loyalty in ride-hailing companies. Transportation Letters.
  • BOAR BOAR, A., OLIVERAS VILLANUEVA, M., PALAU PINYANA, E. (2021). Alternatives to solve SDG trade-offs and to enforce SDG synergies; a systematic literature review. Management of Environment Quality.
  • BOAR BOAR, A., AMAT SALAS, O. (2021). El impacto de la reforma del PGC en las pymes. Técnica Contable y Financiera (Wolters Kluwers), España.
  • BASTIDA VIALCANET, R., BOAR BOAR, A., MARIMON VIADIU, F. (2020). A Systematic Literature Review. Relationships between the Sharing Economy, Sustainability and Sustainable Development Goals.. Sustainability.
  • BOAR BOAR, A., OLIVERAS VILLANUEVA, M. (2019). Systematic Literature Review: Sustainability practices in Start-ups. European Accounting and Management Review.
  • OLIVERAS VILLANUEVA, M., BOAR BOAR, A. (2019). Systematic Literature Review: Sustainability practices in Start-ups. European Accounting and Management Review.
  • BOAR BOAR, A. (2021). Plan General de Contabilidad y PGC de Pymes: un análisis PRÁCTICO Y A FONDO. Profit Editorial, España.
  • BOAR BOAR, A., PERRAMON COSTA, J. (2020). NIC-NIIF: Normas Internacionales de Información financiera. Profit Editorial.
  • BOAR BOAR, A. (2018). Descubriendo el Bitcoin: futuro o burbuja. Profit Editorial.
  • BOAR BOAR, A. (2021). The mediation role of perceived quality amongst sustainable development goals practices and loyalty in sharing mobility companies. PhD Student Day UIC.
  • BOAR BOAR, A. (2020). A systematic literature review. Relations between sharing economy, sustainability and Sustainable Development Goals. Ciriec Congreso Mataró.
  • BOAR BOAR, A. (2020). “How some Sustainable Development Goals (ODS) influences perceived quality in car-sharing industry”. Seminario investigación URL-La Salle.
  • BOAR BOAR, A. (2020). A literature review. The relations between and among Sustainable Development Goals. (IN)Corporate Sustainability Conference.
  • BOAR BOAR, A. (2024). Dictamen sobre els anys d’ampliació de la durada de les concessions de serveis interurbans de transport de viatgers per carretera com a mecanisme de restabliment del seu equilibri econòmic-financer, en l’àmbit de catalunya. Generalitat de Catalunya, Barcelona, España.
  • BOAR BOAR, A., MONTANYÀ VILALTA, O. (2023). Les empreses que arriben a les comarques de Lleida. El fenomen, les causes i les motivacions. Generalitat de Catalunya, Barcelona, España.
  • BOAR BOAR, A., MONTANYÀ VILALTA, O. (2023). La transformació econòmica de Lleida. Realitats i perspectives. Actualització 2019-2022. Generalitat de Catalunya, Barcelona, España.
  • BOAR BOAR, A., PARRONDO TORT, L. (2021). Estudio sobre la innovacón y el uso de blockchain en España. Fundación Cotec por la Innovación, España.
  • BOAR BOAR, A., LUIS BASSA, C. (2021). Caso Logifruit. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • BOAR BOAR, A. (2021). Els Objectius de Desenvolupament Sostenible com a oportunitat per sortir de la crisi de la covid-19. Revista Tecnica CEC.
  • BOAR BOAR, A., AMAT SALAS, O., OTROS , O. (2022). DIA CORPORATE. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • BOAR BOAR, A., AMAT SALAS, O. (2022). Laboratoris Hipra S.A.. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • PALAU PINYANA, E., BOAR BOAR, A., MONTANYÀ VILALTA, O. (2022). Cap a una cadena de subministrament centralitzada, circular i semiautomàtica. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.