Pestanyes primàries

Inici de classes:
27 setembre 2017
Fi de programa:
27 juny 2018 (per confirmar)
Horari:

Grup matins: Dilluns, dimecres i divendres de 9 a 13.30 h. Grup tardes: Dilluns i dijous de 18.30 a 21.45 h i divendres de 18 a 21.15 h. Deu dimarts de 18.30 a 21.45 h.

Tipus de programa:
Màster propi
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars
Ubicació:

Posicionat entre els deu millors màsters internacionals en gestió esportiva per Eduniversal, el Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de la UPF Barcelona School of Management et proporciona la formació conceptual i, sobretot, pràctica per dirigir i gestionar amb èxit qualsevol empresa, institució o esdeveniment de l'àmbit esportiu.

Ranking Eduniversal:

Ranking Eduniversal

Dirigit a titulats universitaris, professionals i esportistes que vulguin orientar la seva activitat professional cap al terreny de la gestió esportiva i de sectors relacionats com ara l'entreteniment, el turisme o la cultura, el Màster en Direcció i Gestió de l'Esport et forma en la planificació estratègica de qualsevol entitat, instal·lació, acció de patrocini o esdeveniment de l'àmbit esportiu. Així, et capacita també per fer plans de màrqueting, interpretar un compte de resultats, elaborar plans de negoci o detectar els errors més comuns del management.

Amb professors que són alhora professionals del sector, el Màster en Direcció i Gestió de l'Esport inclou un programa de visites a centres i institucions de referència en el sector esportiu. T'ofereix, a més, l'oportunitat de compartir experiències amb una àmplia varietat d'estudiants de procedència geogràfica i acadèmica diversa.

Consulta el blog del programa.

Per què aquest programa?

1. Perquè el 90% dels seus més de 200 estudiants el recomanaria.
  2. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques en empreses i institucions capdavanteres tant en l´àmbit públic com en el privat que podrà generarte una excel·lent experiència professional al sector.
  3. Pel seu posicionament excel·lent en rànquings internacionals: 9a posició en el rànquing mundial Eduniversal en la categoria de «màsters en gestió de l'esport».
  4. Perquè tant els seus directors acadèmics, Carles Murillo i Pere Solanellas, com els altres professors, estan estretament implicats en el sector i t'ofereixen, així, grans oportunitats de networking.
  5. Per les intervencions regulars a l'aula de personalitats destacades del món del management esportiu. En edicions anteriors: Emili Risques, general manager d'Asics Espanya i Portugal; Ivan Corretja, agent de Xavi Hernández; Carlos Costa, mànager de Rafa Nadal; Albert Bosch, emprenedor en aventura i empresa; Jacint Ajram, sponsorship manager a Zurich Insurance Company; Jorge Raffo, director general del futbol base del CA Boca Juniors; Josep Mª Begudà, director general del Grup SEHRS; Xavier Esteve, manager del clúster INDESCAT de la indústria de l'esport a Catalunya, o Andor Serra, director general de la Barcelona World Race, entre d'altres.

Objectius

• Formar directius i personal qualificat amb capacitats humanes i empresarials per gestionar empreses i institucions esportives i entendre el mercat del sector esportiu.
  • Desenvolupar en els participants la creativitat i la flexibilitat per aplicar els seus coneixements i descobrir noves oportunitats.

A qui va dirigit

El Màster en Direcció i Gestió de l'Esport es dirigeix a titulats universitaris, professionals, esportistes i a tothom qui vulgui orientar la seva activitat professional fins a l'àmbit de la gestió esportiva i de l'activitat física, així com a sectors relacionats, com el del entreteniment, el turisme i la cultura.