Pestanyes primàries

Extracurriculars
Ubicació:

Fundació Gaspar Casal

En el Màster en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris descobriràs els principis de l'administració i la direcció sanitàries necessaris per a dur a terme amb èxit la planificació, l'organització, la gestió i l'avaluació de qualsevol centre o servei sanitari.

Al llarg del máster descobriràs els fonaments polítics, socials, jurídics i econòmics implicats en el sistema sanitari i desenvoluparàs les aptituds i les destreses necessàries per a un correcte lideratge en l'administració i la direcció dels serveis sanitaris. A més, et capacitarà per implantar processos de canvi i prendre decisions crítiques en situacions d'alta incertesa.

Dirigit tant a titulats recents com a professionals de l'àmbit de l'administració i la direcció dels serveis sanitaris, el Màster en Administració i Direcció de Serveis Sanitaris és impartit a Madrid per la Fundació Gaspar Casal (FGC) en col·laboració amb la UPF Barcelona School of Management i el Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES) de la Universitat Pompeu Fabra.

Descarrega el calendari del programa complet aquí i visíta el canal de YouTube per veure els vídeos del màster. A més, pots consultar més informació del programa en l'arxiu adjunt.

Per a més informació, consulteu www.e-mads.org

Objectius

• Conèixer els fonaments polítics, socials, jurídics i econòmics implicats en el sistema sanitari.
  • Conèixer els principis de l'administració i la direcció sanitàries que permetin portar a terme amb èxit la planificació, l'organització, la gestió i l'avaluació d'un centre o servei sanitari.
  • Utilitzar les tècniques i les metodologies més comunes en la gestió clínica i sanitària per poder examinar críticament el sistema sanitari.
  • Adquirir els coneixements, les habilitats i les aptituds necessàries per prendre decisions en l'àmbit de l'organització sanitària.

A qui va dirigit

El màster s'adreça a titulats que vulguin especialitzar-se i desenvolupar una carrera professional en l'àmbit de l'administració i la direcció dels serveis sanitaris. Aquest programa és especialment interessant pels professionals que necessitin incorporar la gestió estratègica a les seves activitats quotidianes, mitjançant el desenvolupament del pensament estratègic, que sorgeix de la incorporació de disciplines com l'economia de la salut, la política sanitària, l'avaluació econòmica, etc., fet que permet l'adquisició d'una visió globalitzada de l'entorn sanitari.

I és d'especial interès i utilitat per a:

• Directius de serveis sanitaris tant d'atenció primària com d'atenció hospitalària.
  • Directors d'instituts, àrees funcionals i caps de servei hospitalaris.
  • Gestors dels serveis regionals de salut.
  • Directius i executius de la indústria farmacèutica i empreses de tecnologies sanitàries.
  • Directius de companyies d'assegurances sanitàries i de mútues d'accidents laborals.
  • Professionals que treballen en les diferents administracions públiques sanitàries.
  • Professionals relacionats amb la recerca i la docència en serveis de salut.
  • Professionals implicats en processos de canvi i reforma d'institucions sanitàries, especialment, instituts i àrees funcionals de gestió clínica.
  • Professionals amb responsabilitats en la posada en marxa de programes sociosanitaris, tant residencials com domiciliaris.
  • Emprenedors i desenvolupadors de tecnologies de la informació i comunicació i de xarxes socials en l'àmbit sanitari.