Oscar Navarro Campàs

Teaching Assistant UPF-BSM

Oscar Navarro Campàs és Teaching Assistant a la UPF Barcelona School of Management, on exerceix com a Director Associat dels programes d'Economia de la Salut i Farmacoeconomia.

Abans d'incorporar-se a la UPF-BSM, va ser Tècnic Associat al Consorci de Salut i Social de Catalunya.

Té un Màster en Investigació Aplicada a l'Economia i Empresa per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb especialització en recerca a Economia Aplicada, així com un Grau en Economia per la UPF, amb esment en mètodes quantitatius avançats. És membre de l'Associació Espanyola d'Economia de la Salut (AES), i les àrees de recerca són l'economia aplicada, l'economia...

• Operations, Technology & Science

• Màster en Investigació Aplicada en Economía i Empresa
  • Seminari semipresencial: Tècniques de modelització en avaluació econòmica de medicaments i tecnologies mèdiques
  • Grau en Economia

Professor/a

• Màster Universitari Online en Economia de la Salut i del Medicament

Coordinador/a

• Màster Universitari Online en Economia de la Salut i del Medicament

• Àrbitre de Bàsquet - Disponible Grup 2 - Federación Española de Baloncesto
  • Adjunt a la Direcció Acadèmica del Màster en Economia de la Salut i del Medicament - UPF Barcelona School of Management
  • Professor Ajudant del Prof. Jaume Puig-Junoy al Màster en Economia de la Salut i del Medicament - UPF Barcelona School of Management
  • Tècnic Assistent - Àrea Associativa - Consorci de la Salut i Social de Catalunya
  • Àrbitre de Bàsquet - Federació Catalana de Basquetbol

Actividad Investigadora y transferencia

• NAVARRO CAMPÀS, O. (2023). The Effect of a Cost-sharing Reform on Dispensed Drugs for Breast Cancer: Evidence from Spain. Workshop on Welfare, Behaviours, and Health Care (To Honour the Memory of Professor Joan Rovira).