Pestanyes primàries

Fi de programa:
11 maig 2018
Horari:

Dimecres i divendres de 18 a 21h. Quatre dissabtes de 9 a 15h.

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars
Ubicació:

El Postgrau en Coaching Executiu i Personal de la UPF Barcelona School of Management et proporciona els coneixements i els recursos fonamentals i avançats del coaching professional perquè puguis exercir aquesta professió amb un enfocament doble: coaching per al creixement personal i per al desenvolupament dins de qualsevol empresa.

El Postgrau en Coaching Executiu i Personal tracta els continguts essencials d'aquesta disciplina creixent des de la perspectiva psicològica, social i empresarial. Per mitjà d'exercicis pràctics, aprendràs tècniques actitudinals i de motivació, com afrontar i superar un repte, i com potenciar les habilitats personals en qualsevol terreny o situació: treball, família, salut i relacions personals, entre d'altres. El Postgrau en Coaching Executiu i Personal està dirigit a tot aquell qui vulgui especialitzar-se en aquest camp.

Per què aquest programa?

1. Pel grau de satisfacció elevat dels seus exalumnes: el 98% dels seus estudiants el recomanaria.
  2. Perquè representa una de les poques formacions actuals en coaching que condueix a una titulació universitària reglada, avalada pel prestigi i la qualitat docent de la Universitat Pompeu Fabra.
  3. Perquè t'introduiràs en aquesta disciplina d'una manera integral: a banda de tractar aspectes del coaching empresarial, adquiriràs les bases per convertir-te en un coach orientat al creixement personal.
  4. Perquè té un enfocament clarament professionalitzador: els seus continguts acadèmics es presenten de manera pràctica i s'adapten contínuament a les noves tendències d'aquesta disciplina en expansió.

Objectius

El Programa de postgraU de Coaching Executiu i Personal (DCEP) no tan sols s'enfoca a transmetre informació, sinó també a generar noves possibilitats de ser i de fer. A més d'aportar eines, procura formar professionals capaços d'utilitzar-les.

Els objectius específics del programa són:

• Formar professionals del coaching , amb una base conceptual i pràctica avançada.
  • Incorporar una estructura eficaç que permeti portar a terme processos de coaching professional.
  • Impulsar la interiorització i el domini de les eines de coaching , mitjançant pràctiques i l'accés a feedback de qualitat.
  • Aprofundir en dimensions clau de la persona i en el desenvolupament de les habilitats comunicatives, analítiques i emocionals.
  • Capacitar experts en entrenament i creixement personal.
  • Identificar i delimitar altres disciplines que utilitzen eines convergents amb les utilitats en coaching.
  • Generar una comunitat d'aprenentatge entre els participants que es mantingui al llarg del temps. Desenvolupament del programa com a referent professional.

A qui va dirigit

• Llicenciats i diplomats universitaris.
  • Personal directiu i/o amb comandament, amb persones al seu càrrec, de l'administració pública o de l'empresa privada.
  • Personal de recursos humans, de l'àmbit comercial i del corresponent a recursos i/o operacions a l'empresa, institucions i organismes públics.
  • Empresaris o directius que vulguin incorporar els recursos i les habilitats del coaching per impulsar positivament el desenvolupament dels col·laboradors, de l'organització i del nivell de negoci o activitat.
  • Persones col·laboradores o que pertanyen al tercer sector.
  • Nous emprenedors de negoci o socials.
  • Professionals de l'educació i l'ensenyament, en tots els seus nivells i derivades.
  • Persones que vulguin convertir el coaching en la seva professió o ampliar l'oferta de serveis (formadors, consultors, terapeutes, sanitaris, etc.).
  • Persones que vulguin incorporar els referents del coaching per millorar les relacions personals i el desenvolupament humà.