Xavier Puig Pla

Senior Lecturer UPF-BSM
Director Acadèmic, Finances, Comptabilitat i Control

Xavier Puig i Pla és director acadèmic dels programes de postgrau de l'àrea de banca i finances a la UPF Barcelona School of Management, professor col·laborador doctor al departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, i creador del vídeo blog sobre Economia i Finances “Patrimonia”(https://patrimonia.bsm.upf.edu). Així mateix, és conseller independent de l'ICF (Institut Català de Finances), membre de l'European Association of Public Banks (EAPB), soci i conseller de Gesiuris Asset Management, SGIIC, S.A. i vicepresident de Cat Patrimonis SICAV, S.A.

La seva trajectòria professional es va iniciar a Llatinoamèrica: al Perú, a la Universitat del Pacífic; a Veneçuela, al...

• Finance & Control

• Doctor, Ciències Socials i Jurídiques, Direcció i Administració d'Empreses

• Postgrau Online en Direcció d'Empreses

Professor/a

• Postgrau Online en Direcció d'Empreses
  • Màster Universitari en Finances i Banca
  • Màster en Innovació, Estratègia i Emprenedoria
  • Postgrau en Desenvolupament Directiu en Negocis Sostenibles

• Soci Conseller - GESIURIS, SGIIC
  • Director Acadèmic, Finances, Comptabilitat i Control - UPF Barcelona School of Management
  • Assessor - EDA - USA FEDERAL GOVERNMENT
  • Controller - Ford Motors
  • Professor - Universidad del Pacífico

Actividad Investigadora y transferencia

• AMAT SALAS, O., PUIG PLA, X., CID SALVADOR, G., VALLS ROIG, A., LLORET, P. (2018). MBA INTENSIVO. Profit Editorial, España.