Xavier Freixas Dargallo

Emeritus Professor UPF
Director Acadèmic

Xavier Freixas Dargallo és Doctor en Economia per la Universitat de Tolosa. És Director Acadèmic i professor del Màster Universitari en Finances i Banca i del Postgrau en Banca Digital i Big Data de la UPF Barcelona School of Management.

Catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, director del Departament d'Economia i Empresa, es membre de l'Academy of Europe, secció Economics Business and Management Sciences. Les seves àrees de recerca són la banca, la regulació bancària, el risc sistèmic i el contagi financer.

UPF Research

• Finance & Control

• Doctor en Economia

• Màster Universitari en Finances i Banca

Professor/a

• Màster Universitari en Finances i Banca

• Director Acadèmic - UPF Barcelona School of Management
  • Professor - UPF Barcelona School of Management
  • Profesor - Université de Tolouse

Actividad Investigadora y transferencia

• FREIXAS DARGALLO, X. (2021). Public Development Banks and Credit Market Imperfections. Journal of Money, Credit and Banking.
  • FREIXAS DARGALLO, X. (2021). Optimal macroprudential policy and rational bubbles. Journal of Financial Intermediation.
  • FREIXAS DARGALLO, X. (2018). Credit Growth, Rational Bubbles and Economic Efficiency. Comparative Economic Studies.
  • FREIXAS DARGALLO, X., LAEVEN, L., PEYDRÓ, J.-L. (2015). Systemic Risk, Crises, and Macroprudential Regulation. MIT Press, Cambridge, Massachusetts, Estados Unidos.