Roger Pagà Peris

Lecturer UPF-BSM
Professor

Roger Pagà Peris és Lecturer de la UPF Barcelona School of Management, on ha exercit com a Academic Coordinator del MSc in Marketing.

Abans d'incorporar-se al nucli docent de la UPF-BSM, va col·laborar amb la Toulouse Business School com a professor. Imparteix classes tant a la UPF-BSM com a l'Escola d'Estudis Internacionals ESCI-UPF. Els seus cursos comprenen un ampli conjunt de temes dins l'àrea del màrqueting, que van des del comportament del consumidor fins a la investigació de mercats i l'anàlisi de dades. El seu treball científic posa un èmfasi especial en les àrees de comportament del consumidor, psicologia social i...

• Business & Management Strategy

• Doctor en Economia, Finances i Empresa
  • Màster Universitari en Recerca en Economia, Finances i Empresa
  • Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses

Professor/a

• Master of Science in Sustainability Management
  • Màster Universitari en Màrqueting
  • Master of Science in Marketing
  • Master of Science in International Business

• Coordinador Acadèmic Master of Science - UPF Barcelona School of Management
  • Professor - UPF Barcelona School of Management
  • Assistent d'Ensenyament, Business & Management Strategy - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• LUIS BASSA, C., PAGÀ PERIS, R. (2024). Circular economy in the Spanish Agri-food Distribution Sector. Factors that drive or stop consumers from engaging in sustainable behaviors.. Controller Magazin, España.
  • BOUWMEESTER, S., VERKOEIJEN, P. P. J. L., ACZEL, B., BARBOSA, F., BÈGUE, L., BRAÑAS-GARZA, P., ... WOLLBRANT, C. E. (2017). Registered Replication Report: Rand, Greene, and Nowak (2012). Perspectives on Psychological Science.
  • PAGÀ PERIS, R., LUIS BASSA, C. (2022). Circular Economy in the Spanish Agri-Food Distribution Sector Factors that Drive or Stop Consumers from Engaging in Sustainable Behaviours. VI Congreso ICONIS.
  • PAGÀ PERIS, R. (2022). Sustainable consumer behavior: Why is it so hard? How can it get easier? UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • PAGÀ PERIS, R. (2022). Informe Mercadona sobre TFM de economía circular. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • LUIS BASSA, C., PAGÀ PERIS, R. (2021). La Economía Circular ¿Qué es? UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • LUIS BASSA, C., PAGÀ PERIS, R. (2021). Es la hora de la Economía Circular. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • PAGÀ PERIS, R. (2023). Nits de Ràdio. Onda Cero, Barcelona, España.
  • PAGÀ PERIS, R. (2023). Consum sostenible: del pensament a l'acció! Agència Catalana de Consum, Barcelona, España.