Maria Munné Tomàs

Part-time Lecturer UPF-BSM
Lecture Professor

Maria Munné Tomàs és Lecturer Professor i Director del Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management, i Director de la Càtedra de Mediació Ciutadana de la Diputació de Barcelona i UPF-BSM. També és professora associada del Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona (UB).

És supervisora de l'exercici professional de Mediadors Penals en l'àmbit de la Justícia Ordinària de la Fundació AGI del Departament de Justícia, Generalitat de Catalunya, on supervisa l'exercici professional dels equips pedagògics del Grup Cre-Once. És membre del European Group of Magistrates for...

• Management, Law, Society & Humanities

• Martes Propi en Gestió i Resolució de Conflictes
  • Màster Universitari en Documentació Informatitzada i Telemàtica pel Professorat .
  • Llicenciada/Títol de grau, Arts i Humanitats, Altres (Filosofia i Ciències de l' Educació)

• Màster en Mediació Professional

Professor/a

• Màster en Mediació Professional

• Supervisora de la pràctica professional de l'equip pedagògic - La ONCE
  • Lecture Professor - UPF Barcelona School of Management
  • Sòcia Fundadora - Wilhelm, Munné & Asociados
  • Directora Acadèmica - UPF Barcelona School of Management
  • Supervisora de la pràctica professional dels mediadors penals. - Generalitat de Catalunya
  • Profesora asociada - Universitat de Barcelona
  • Investigadora principal - Departament de Justícia. Gencat

Actividad Investigadora y transferencia

• MUNNÉ TOMÀS, M. (2021). Reflexions sobre la transformación del conflictes pels administracions de finques. Revista professional dels administradors de finques col.legiats , Barcelona, España.
  • MUNNÉ TOMÀS, M., ARMADANS , I., SERRRANO , J., VILLANUEVA , A., DI MASO , A., SELVA , D. (2012). The identity of the Mediator in Crisi: An Analysis from a Psychosocial Perspective. Intl. Association for Conflict Management IACM 25th Annual Conference , Sudáfrica.
  • MUNNÉ TOMÀS, M. (2019). Mediación y Mentalización. Dir.: Alejandro Nató, Lola Montejo y Oscar Negredo. Editorial Astrea, Buenos Aires, Argentina.
  • MUNNÉ TOMÀS, M., ARMADANS , I., ROMEO , M., CORTÉS , I., RAMOS , P. (2018). Una visión psicosocial de la mediación comunitaria en la sociedad catalana. Dir.: Alejandro Nató, Lola Montejo y Oscar Negredo. Editorial Astrea, Buenos Aires, Argentina.
  • MUNNÉ TOMÀS, M., NOTÓ BRULLES, P., WILHELM WAINSZTEIN, J. (2018). Articulo 34: Normas deontológicas. Dir.: Isabel Viola.. Marcial Pons Ediciones Jurídicas y Sociales, España.
  • MUNNÉ TOMÀS, M., MC-CRAGH , P. (2006). Los diez principios de la cultura de mediació. Desarrollo personal del profesorado. Dir.: Gregorio Casamayor.. Editorial Graó, Barcelona, España.