Josep Fargas Fernandez

Associate Professor UPF
Director Acadèmic

Josep Fargas (Manresa, 1953) és professor titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) de Barcelona. Després d'haver treballat en sanitat i en diverses institucions financeres, va iniciar la seva carrera universitària a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), en què va cursar estudis de grau (llicenciatura en Dret) i de postgrau (Magister en Dret Comparat); a més de realitzar tasques en aquesta universitat com a becari de col·laboració, i posteriorment com a becari MEC-FPU, va ser contractat posteriorment pel servei tecnicojurídic d'aquesta universitat.

Incorporat a la UPF el 1991, poc després de...

• Management, Law, Society & Humanities

• Doctor, Ciencies Socials i Jurídiques, Dret, polítiques i gestió pública
  • Magister en Dret Comparat
  • Llicenciat / Títol de grau. Ciències socials i jurídiques

Director/a

• Màster Universitari en Advocacia i Procura+ Màster en Dret Laboral i de la Seguretat Social

• Director Acadèmic - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• CHACARTEGUI JAVEGA, C., CANALDA, S., S., COLÁS NEILA, E., DE LE COURT, A., FARGAS FERNANDEZ, J., OTROS , O., LOPEZ LOPEZ, J. (2022). Seguridad Social. Nueva revista española de derecho del trabajo, España.
  • FARGAS FERNANDEZ, J. (2019). Compatibilidad del pensionista de jubilación con actividades posteriores como trabajador autónomo.. Revista del Ministerio de Empleo y Seguridad Social.
  • FARGAS FERNANDEZ, J. (2019). Guaranteed Minimum Income: New Spaces for Trade Union Action. Oñati Socio-legal Series.
  • FARGAS FERNANDEZ, J. (2021). “La compleja determinación de la cuantía de las pensiones no contributivas” en Seguridad Social para Todas las Personas.. Laborum, Murcia, España.