Jose Luis Martín Marín Arandia

Part-time Lecturer UPF-BSM
Coordinador acadèmic

José Luis Marín Arandia és professor adjunt del departament de màrqueting de la UPF Barcelona School of Management i professor associat en la Universitat Pompeu Fabra. Actualment imparteix les assignatures de Cultura i Organització internacional de l'empresa, simulador de negocis i màrqueting internacional, i és coordinador acadèmic del màster en negocis internacionals, tant en la seva versió presencial com en la versió en línia. Ha col·laborat en el projecte “From University to Labor Market in the 21st Century: A Step Forward in Work-*based Placement”, coordinat per Eucen i co-creat per l'Erasmus+ Programme for the European Union. Dins de les seves...

• Business & Management Strategy

• Maestria en administració
  • Maestria en administració de negocis
  • Enginyer industrial i de sistemes

Professor/a

• Màster Universitari en Màrqueting
  • Master of Science in Marketing
  • Màster Universitari en Negocis Internacionals. Master in International Business
  • Màster Universitari en Comunicació i Relacions Comercials
  • Màster Universitari Online en Negocis Internacionals. Master in International Business

• Coordinador acadèmic - UPF Barcelona School of Management
  • Professor - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• MARÍN ARANDIA, J. L. M., SVEJENOVA, S. (2007). Going out from the start? Patters and perfomance of Spanish Born Global. Frontiers of Entrepreneurship Research.
  • SUNLEY, R., SUNLEY, R., MARÍN ARANDIA, J. L. M. (2016). Educating for responsible management. Greenleaf Publishing Group, Gran Bretaña.
  • MARÍN ARANDIA, J. L. M. (2008). Vitivultores Mas d'en Gil: Una empresa nacida global. ICEX España Exportacion e Inversiones, España.