Jaume Solé Riera

Associate Professor UPF

Professor titular de la Universitat Pompeu Fabra, on dirigeix el Grup de Recerca en Dret Processal. Doctor en Dret, Màster en Dret Comunitari Europeu i llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. És professor del Màster en Mediació Professional i Postgrau en Mediació Familiar Relacional de la UPF Barcelona School of Management. Les seves àrees de recerca són recursos, execució civil, arbitratge, procés penal i víctima.

UPF Research

• Management, Law, Society & Humanities

Professor/a

• Màster en Mediació Professional

Actividad Investigadora y transferencia

• SOLÉ RIERA, J. (2019). Diligències preliminars. Mesures d'assegurament i anticipació de la prova. Dins: Cachón Cadenas, M., (coord.). Dret processal civil del Principat d'Andorra.. Universitat d'Andorra, Andorra la Vella, Andorra.
  • SOLÉ RIERA, J. (2019). Els recursos contra les resolucions processals al dret processal civil andorrà. Dins: Cachón Cadenas, M., (coord.). Dret processal civil del Principat d'Andorra.. Universitat d'Andorra, Andorra la Vella, Andorra.
  • SOLÉ RIERA, J. (2019). La Jurisdicció civil. La competencia objectiva i funcional en materia civil. Dins: Cachón Cadenas, M., (coord.). Dret processal civil del Principat d'Andorra.. Universitat d'Andorra, Andorra la Vella, Andorra.
  • SOLÉ RIERA, J. (2019). . La prova en el procés civil. Dins: Cachón Cadenas, M., (coord.). Dret processal civil del Principat d'Andorra.. Universitat d'Andorra, Andorra la Vella, Andorra.
  • SOLÉ RIERA, J. (2019). Mitjans de prova en el procés civil andorrà. Dins: Cachón Cadenas, M., (coord.). Dret processal civil del Principat d'Andorra.. Universitat d'Andorra, Andorra la Vella, Andorra.
  • SOLÉ RIERA, J. (2019). Presentació de documents i escrits. Dins: Cachón Cadenas, M., (coord.). Dret processal civil del Principat d'Andorra.. Universitat d'Andorra, Andorra la Vella, Andorra.