Gema Revuelta De La Poza

Part-time Lecturer UPF-BSM
Directora Acadèmica, Management, Law, Society & Humanities

Gema Revuelta és directora acadèmica del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental i del Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la UPF Barcelona School of Management. També és professora associada del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

De 1996 a 2015 va ser la subdirectora de l'Observatori de la Comunicació Científica. De 2003 a 2008 també va ser directora de Cultura Científica de Barcelona, a l'Institut de Cultura de Barcelona.

La Gema és llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona i Màster en Comunicació Científica per la Universitat Pompeu...

• Management, Law, Society & Humanities

• Doctora, Ciències Socials i Jurídiques, Comunicació periodisme i traducció
  • Màster Universitari, Ciències Jurídiques i Socials, Comunicació, periodisme i traducció
  • Llicenciada / Títol de grau, Ciències de la Salut, Altres (Medicina i Cirurgia)

• Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

Professor/a

• Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

• Directora Acadèmica, Management, Law, Society & Humanities - UPF Barcelona School of Management
  • Responsable de grup de recerca - Universitat Pompeu Fabra
  • Professora Associada - Universitat Pompeu Fabra

Actividad Investigadora y transferencia

• BARBOSA GOMEZ, L. F., OTROS , O., REVUELTA DE LA POZA, G. (2023). Strategies to Overcome Collaborative Innovation Barriers: The Role of Training to Foster Skills to Navigate Quadruple Helix Innovations. Journal of the Knowledge Economy.
  • REVUELTA DE LA POZA, G. (2019). Journalists’ vision of the evolution of the (metaphorical) ecosystem of communication on health and biomedicine Revuelta-De-la-Poza, Gema El profesional de la informacion, 2019-03-25, Vol.28 (3). El profesional de la información, León, España.