Fàtima Vidal Ayuso

Teaching Assistant UPF-BSM
Professor, Business & Management Strategy

La Fàtima Vidal Ayuso és professora en el departament de Business and Management Strategy de la UPF Barcelona School of Management, Associate Professor en el departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra.

Abans d'unir-se a la UPF-BSM, va treballar com a auditora i assessora financera per a diverses empreses privades.

La Fàtima té un grau en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de Lleida i un màster en Direcció Financera i Comptable per la UPF-BSM. Actualment és estudiant de Doctorat en Economia i Negocis per la Universitat Internacional de Catalunya, i les seves línies de recerca estan enfocades en...

• Business & Management Strategy

Professor/a

• Master of Science in Sustainability Management
  • Màster Universitari en Gestió Financera i Auditoria de l'Empresa
  • Postgrau en Gestió i Direcció d'Empreses
  • Executive MBA (EMBA)
  • Màster Universitari Online en Gestió Financera i Auditoria de l'Empresa
  • Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable

• Professor, Business & Management Strategy - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• VIDAL AYUSO, F., AKHMEDOVA, A., JACA, C. (2023). The circular economy and consumer behaviour: Literature review and research directions. Journal of Cleaner Production.
  • VIDAL AYUSO, F. (2022). "Greenwashing", una estratègia poc sostenible. Fundació Institut d'Educació Contínua, Barcelona, España.
  • VIDAL AYUSO, F. (2021). Els fons europeus Mext Generation EU als territoris de l'EURAM. CONCRET - ECONOMIA I PENSAMENT, España.
  • DOMINGO PÉREZ, S., VIDAL AYUSO, F. (2022). Caso Amazon. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • DOMINGO PÉREZ, S., VIDAL AYUSO, F. (2022). Ecoalf, there is no planet B. Dir.: Susana Domingo Pérez. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • DOMINGO PÉREZ, S., VIDAL AYUSO, F. (2022). Teixidors.. Dir.: Susana Domingo Pérez. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.
  • DOMINGO PÉREZ, S., VIDAL AYUSO, F. (2022). Byhours Case Study. Dir.: Susana Domingo Pérez. UPF Barcelona School of Management, Barcelona, España.