David Sancho Royo

Associate Professor UPF

David Sancho és Professor titular i director del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra. És doctor en Ciències Polítiques per la mateixa institució i Màster en Gestió Pública per la Universitat Autònoma de Barcelona. Dirigeix el Màster Universitari Online en Govern i Gestió Pública a l'Amèrica Llatina de la UPF Barcelona School of Management.

UPF Research

• Management, Law, Society & Humanities

Director/a

• Màster Universitari Online en Govern i Gestió Pública a l'Amèrica Llatina

Professor/a

• Màster Universitari Online en Govern i Gestió Pública a l'Amèrica Llatina
  • Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials

Actividad Investigadora y transferencia

• SALVADOR SERNA, M., SANCHO ROYO, D. (2023). Local Governments Facing Turbulence: Robust Governance and Institutional Capacities. Mathematical Social Sciences.
  • SALVADOR SERNA, M., SANCHO ROYO, D. (2021). The Role of Local Government in the Drive for Sustainable Development Public Policies. An Analytical Framework Based on Institutional Capacities. Sustainability.
  • GARCÍA JUANATEY, A., JORDANA, J., PÉREZ DURÁN, I., SANCHO ROYO, D. (2021). Independence, accountability and responsibilities of quality assurance agencies in higher education: European and Latin American countries compared. European Journal of Higher Education.