David Igual Molina

Part-time Lecturer UPF-BSM

David Igual és Senior Lecturer de la UPF Barcelona School of Management.

Especialitzat en fintech i banca, és autor de diversos llibres, articles i casos d'estudi sobre fintech i finances, i soci cofundador i director d'Operacions de Fintech Pensium.

En David és llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona i Màster en Màrqueting per ESADE.

• Finance & Control

• Màster Universitari en Direcció i Gestió de Màrqueting
  • Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials

Professor/a

• Màster Universitari en Finances i Banca

• Professor - UPF Barcelona School of Management

Actividad Investigadora y transferencia

• IGUAL MOLINA, D. (2018). Las Fintech y la reinvención de las finanzas. Oikonomics Revista de economía, empresa y sociedad.
  • IGUAL MOLINA, D. (2020). Descifrando el Covid 19. Fundació Institut d'Educació Continua.
  • IGUAL MOLINA, D. (2017). Productos y Servicios Bancarios. Profit Editorial.
  • IGUAL MOLINA, D. (2016). Fintech. Lo que la tecnología hace por las finanzas. Profit Editorial, España.
  • IGUAL MOLINA, D. (2020). New Finance: El Netflix de las Finanzas? Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID).