Carles Ramio Matas

Full Professor UPF
Director Acadèmic

Carles Ramió Matas és Doctor en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat Autònoma de Barcelona, Llicenciat en Ciències Polítiques i Sociologia per la Universidad Complutense. És Director Acadèmic del Màster Universitari Online en Govern i Gestió Pública a l'Amèrica Llatina.

Carles és Catedràtic de Ciències Socials i Polítques de la Universitat Pompeu Fabra. En el passat, ha exercit de Vice-rector de la mateixa institució, Degà de la Facultat de Ciències Polítiques de la mateixa institució. Ha estat Director de l' Escola Pública d'Administració de Catalunya. Les seves àrees de recerca són nous dissenys institucionals, gestió pública, teoria de les...

• Management, Law, Society & Humanities

• Doctor en Ciències Polítiques i de l'Administració.
  • Llicenciat en Ciència Política i de l'Administració

Director/a

• Màster Universitari Online en Govern i Gestió Pública a l'Amèrica Llatina

Professor/a

• Màster Universitari Online en Govern i Gestió Pública a l'Amèrica Llatina
  • Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials

• Director Acadèmic - UPF Barcelona School of Management
  • Director - Escola d'Administració Pública de Catalunya

• RAMIO MATAS, C. (2021). La reforma administrativa per a la gestió dels fons europeus NGEU a l'Administració de la Generalitat de Catalunya: direcció pública, agencialització i gestió per projectes... Revista Catalana de Dret Públic.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). De fuera hacia dentro. Reflexiones de cambio en tiempos de pandemia.. Gestión y Análisis de Políticas Públicas, España.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Gestión de la información: el reto de la IA en la gestión pública. Capital humano sector público.
  • RAMIO MATAS, C., SALVADOR SERNA, M. (2020). Capacidades analíticas y gobernanza de datos en la Administración pública como paso previo a la introducción de la Inteligencia Artificial. Revista del CLAD Reforma y Democracia.
  • RAMIO MATAS, C. (2020). Es tiempo de pensar la ética pública.. Tiempo de derechos.
  • RAMIO MATAS, C. (2020). La crisis del coronavirus en España: una prueba de estrés de la calidad institucional.. Metapolítica, México.
  • RAMIO MATAS, C. (2020). Directivos Públicos. Especial Directivos.
  • RAMIO MATAS, C. (2019). Inteligencia artificial y robotización reclaman un nuevo modelo de gestión del empleo público.. El Consultor de los Ayuntamientos, España.
  • RAMIO MATAS, C. (2019). El Tamaño sí importa. La organización municipal en España ante los retos de futuro.. El Consultor de los Ayuntamientos, España.
  • RAMIO MATAS, C. (2022). La universitat, a la cruïlla. Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, España.
  • RAMIO MATAS, C. (2022). ¿Cómo ha respondido la Administración pública a las necesidades ciudadanas durante la pandemia de la Covid-19?.. Ararteko.
  • RAMIO MATAS, C. (2022). El modelo anticuado y fragmentado de función pública en España. Dins: Cantero J. Continuidad versus transformación: ¿Qué función pública necesita España? Instituto Nacional de Administración Pública.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Burocracia.. Real Academia de las Ciencias Morales y Políticas.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Introducción. (Libro: Repensando la Administración Pública. Instituto Nacional de Administración Pública.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). La década de la innovación en la gestión pública en España: una agenda para 2030.. Instituto Nacional de Administración Pública.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Lecciones de El príncipe de Maquiavelo para un directivo contemporáneo.. Centro de estudios políticos y constitucionales.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Prólogo. Dins: Campus C. La gestión de los Fondos Next Generation. Claves de la revolución administrativa.. La Ley.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Reinventar la burocracia. Dins: Camprubí L. Sociedad entre pandemias. Tebar.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Innovación en Iberoamérica. Presente y retos de futuro.. Editorial CLAD.
  • RAMIO MATAS, C. (2021). Repensando la Administración Pública.. Instituto Nacional de Administración Pública.
Cargar más (10/26)