Alejandro Ruelas-Gossi, gurú mundial del management més innovador, apadrina la promoció 2016 de la BSM

10 Junio - 2016

L'acte de graduació de la promoció 2016 dels màsters i postgraus de la UPF Barcelona School of Management, se celebrà aquest any els dies 4 i 5 de juliol a les 19.00 hores al Campus de Ciutadella. A l'acte estan convocats tots els alumnes dels màsters i postgraus d'aquest any per participar en una cerimònia oficial que serveix de reconeixement als estudiants que han completat els requisits acadèmics del seu programa i, per tant, s'han fet mereixedors del títol acadèmic que atorga la institució.

L'acte comptarà amb la presència de les autoritats acadèmiques i estarà presidit pel rector Jaume Casals, que ha convidat Alejandro Ruelas-Gossi, un dels màxims experts mundials en management i estrategia, perquè sigui el padrí de la promoció i pronunciï la lliçó de graduació.

Alejandro Ruelas-Gossi és doctor en estrategia y teoría de la complexitat per la Universitat de Carolina del Norte en Chapel Hill. Els seus articles gaudeixen de gran prestigi en la comunitat acadèmica i especialitzada. Ha publicat a Harvard Business Publishing, a Harvard Business Review i el Financial Times; entre molts d'altres. El seu article 'El paradigma de la T gran' va ser seleccionat com el de major impacte a Llatinoamèrica i ha contribuit a desenvolupar estratègies innovadores per organitzacions d'economies emergents. El seu nom figura ja al costat dels grans gurús del management com Michael Porter, Peter Drucker, Prahalad i Clay Christensen per les seves trencadores idees que l'han convertit en un dels pensadors més innovadors d'Amèrica Llatina, amb impacte mundial.

En el decurs de la gala, els alumnes, acompanyats dels seus familiars i amics, rebran el seu diploma commemoratiu en una cerimònia entre acadèmica i festiva que conclourà amb una sessió de còctel al pati del Campus de Ciutadella.

19.00 - 19.30 hores. Benvinguda i recepció dels assistents.

19.30 hores. Tancament de portes i inici de l'Acte de Graduació.

• Lliçó de graduació.

• Lliurament dels documents commemoratius.

• Paraules a càrrec del Rector de la Universitat Pompeu Fabra, Dr Jaume Casals.

• Cloenda de l'acte i còctel de comiat.

Segueix-nos a: #Graduacio2016