El Màster en Edició celebra el lliurament del premi Cervantes 2016 a Eduardo Mendoza

15 Diciembre - 2016

El Premi Cervantes 2016, el guardó literari més important del món en llengua castellana, atorgat pel Ministeri de Cultura, Educació i Esport, li ha estat atorgat al gran escriptor barceloní Eduardo Mendoza, col·laborador habitual del Màster en Edició.

El jurat li ha atorgat el premi "perquè, amb la publicació en 1975 de la veritat sobre el cas Savolta, inaugura una nova etapa de la narrativa espanyola en la qual es va retornar al lector el gaudi pel relat i l'interès per la història que s'explica, que ha mantingut al llarg de la seva brillant carrera com a novel·lista".

A més del seu immens talent per captar l'atenció dels lectors amb el seu estil únic, Mendoza posseeix una capacitat innata per comunicar, i per transmetre coneixement, fi humor, sentit comú i contagiós optimisme.
Des de la primera edició del Màster en Edició, Eduardo Mendoza ha participat com a ponent en taules rodones, classes i sessions especials del Màster. Més de 300 estudiants han tingut l'oportunitat d'escoltar-lo, debatre amb ell i enriquir-se de la seva llarga experiència com a escriptor i del seu insuperable sentit crític.

"Des del Màster en Edició, que és la seva casa, volem felicitar-li de cor per la seva meravellosa literatura i pel flamant i merescudíssim Cervantes. I volem agrair-li de cor la seva generositat constant, la seva confiança, fidelitat i complicitat.Tots els teus estudiants voldrien ser els teus editors, Eduardo! Enhorabona!", apunta el director del Màster en Edició, Javier Aparicio Maydeu.

Equip del Màster en Edició