Pestanyes primàries

Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster Universitari Online en Cercadors: Màrqueting Online, Posicionament, Community Manager i Content Curator t'especialitza en el funcionament avançat dels motors de cerca i en les últimes tècniques de màrqueting digital.

Impartit per reconeguts professionals, el màster t'ensenyarà a treure el màxim rendiment dels cercadors (cercadors jeràrquics, verticals, metabuscadors, directoris, etc.) i de les eines de vigilància tecnològica i intel·ligència competitiva. Durant el curs aprendràs a utilitzar diverses eines d'anàlisi (especialment Google Analytics), a dissenyar programes de pagament per clic, a assegurar el bon posicionament dels teus continguts i a defensar un bon màrqueting de continguts (SEM).

El Màster Universitari Online en Cercadors s'adreça a titulats de Biblioteconomia i Documentació, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Socials o titulats de carreres tècniques que es vulguin especialitzar en el món del màrqueting online. També el poden cursar professionals del posicionament, del màrqueting online i de la vigilància tecnològica i la intel·ligència competitiva.

Per què aquest programa?

1. Perquè aprendràs de la mà de professionals d'empreses com Yahoo!, Trucosgoogleanalytics.com, GeaMarketing o Elisa Interactiva i tindràs professors de la talla de Cristòfol Rovira (premi "Qualitat de la Docència" per la UPF) o Mari Carmen Marcos, investigadora a la interacció usuari/informació aplicada a les últimes tecnologies.
  2. Per l'actualitat dels seus continguts: aprofundiràs en els teus coneixements de Google Analytics, aprendràs a posicionar webs als principals cercadors i estaràs al dia del funcionament de la spider i els nous algoritmes de Google, entre d'altres.
  3. Perquè t'obre les portes a un gran ventall d'oportunitats professionals amb alta demanda actual: consultories de màrqueting digital, community manager, consultores especialitzades en posicionament web i SEO, etc.
  4. Pel seu alt grau de personalització: al llarg del màster professors i tutors respondran de manera individual a qualsevol tipus de consultes que tinguis relacionades amb el contingut del programa.
  5. Perquè tots els estudiants que l'han cursat fins ara l'han valorat positivament.

Objectius

• Proporcionar la formació més completa en cercadors online per treure'n el màxim rendiment.
  • Obtenir coneixements profunds sobre cercadors especialitzats.
  • Dominar l'ús i el funcionament dels diversos sistemes de cerca (cercadors jeràrquics, verticals, metacercadors, directoris, etc.)
  • Dotar els participants dels coneixements necessaris per dissenyar programes de pagament per clic i de posicionament en cercadors.
  • Optimitzar les habilitats de cerca avançada i d'exploració intel·ligent.
  • Optimitzar l'ús de les opcions avançades dels cercadors.

A qui va dirigit

• Dirigit a professionals del posicionament, del màrqueting online i de la vigilància tecnològica / intel·ligència competitiva.
  • Dirigit a titulats de Publicitat i Relacions Públiques, Biblioteconomia i Documentació, titulats en carreres tècniques o de ciències socials que vulguin especialitzar-se.

Segueix-nos

Amplia informació acadèmica del Màster Universitari Online en Cercadors al web del Director Acadàmic: https://masterenbuscadores.com/.

Twitter del Màster Universitari Online en Cercadors.