Pestanyes primàries

Inici de classes:
28 setembre 2017
Fi de programa:
02 juny 2019 (per confirmar)
Horari:

Divendres de 18.30 a 22h i dissabtes de 9.30 a 14h.

Tipus de programa:
Màster propi
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions de la UPF Barcelona School of Management et capacitarà per gestionar l'àrea de recursos humans de qualsevol empresa i et proporcionarà les eines necessàries per a detectar capacitats clau en les persones tenint en compte factors com ara el talent, la competitivitat i els interessos estratègics de les organitzacions.

Dirigit tant a titulats universitaris com a professionals que ja disposin d'experiència en recursos humans, el Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions et permetrà introduir-te en aspectes com la motivació, el lideratge assertiu o la intel·ligència emocional, i en tècniques de política de personal com la selecció, la formació i la retribució, mentre aprens a avaluar l'acompliment i la satisfacció dels empleats respecte als seus llocs de treball. També aconseguiràs desenvolupar un esperit crític en l'elecció de les persones mitjançant tècniques com l'entrevista curricular o l'estudi grafològic, entre d'altres.

El Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions suposa una oportunitat excel·lent de networking i de detecció d'oportunitats laborals gràcies a la interacció amb companys i professors de reconegut prestigi provinents de l'àmbit dels recursos humans.

Tots els participants del curs rebran un exemplar del llibre "Recursos humanos. Dirección y gestión de personas en las organizaciones", de Tomàs Rubió. Aquest llibre resumeix l'experiència acumulada en nombrosos anys en el món empresarial i acadèmic, recollint les principals pràctiques utilitzades pels professionals de recursos humans. Es tracten els temes rellevants per entendre aquest ampli camp del coneixements : funció estratègica, psicologia organitzacional, gestió per competències, planificació i procesos d'actuació, relacions laborals , eines i diagnòstic de resultats. L'eix fonamental de la direcció de persones i que consisteix en alinear les aportacions de cada professional amb la estratègia establerta per l'organització. Pots consultar més informació aquí.

Director i coordinadors del Màster

El director i el coordinadors del Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions

Aquest màster ha estat reconegut nacional e internacionalment per el rànquing:

Rànquing Eduniversal

Per què aquest programa?

1. Perquè les més de 16 edicions n'avalen l'èxit i la solidesa.
  2. Perquè ha estat reconegut internacionalment entre els 50 millors màsters en la seva especialitat pel rànquing Eduniversal.
  3. Per l'enfocament pràctic dels seus continguts, impartits per professionals del sector, que garanteixen una aproximació fidel a la realitat laboral del moment.
  4. Perquè t'ofereix l'oportunitat de fer pràctiques professionals en empreses destacades, com ara Allianz, Bacardi, Danone, Foot Locker, Ikea, Mattel, Metges sense Fronteres, NH Hoteles, Oysho o Telefónica, entre d'altres.

El Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions se centra a:

• Explicar les claus per dirigir els recursos humans a les empreses.
  • Analitzar les diferents polítiques de gestió i la seva coherència amb els objectius estratègics de l'empresa.
  • Tractar les tècniques més avançades de selecció, avaluació i conservació del potencial humà.
  • Tractar les tècniques més avançades de formació i desenvolupament del capital humà.
  • Focalitzar les persones com a element clau en l'estratègia competitiva.
  • Analitzar d'una manera pràctica les situacions complexes que sorgeixen en aquest àmbit i aprendre de l'experiència dels professionals.
  • Desenvolupar les competències, hàbits i intuïcions necessàries per a la direcció de l'àrea de Recursos Humans.

A qui va dirigit

Aquest màster modular en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions, s'adreça a totes les persones que tinguin, o desitgen tenir en un futur, accés a responsabilitats sobre la direcció i desenvolupament d'altres persones i sobre les relacions laborals a les organitzacions. Hi participen tant els professionals que exerceixen la seva activitat des de la mateixa estructura com aquells que ho fan externament, en consultories o empreses de selecció i formació de personas.