La UPF Barcelona School of Management promou l’intercanvi de llibres per Sant Jordi amb la segona edició del Bookcrossing

• Tindrà lloc del 13 al 23 dabril i lescola alliberarà més dun centenar de llibres, entre ells 25 volums duna edició exclusiva de Bartleby, lescrivent dHerman Melville

Sapropa Sant Jordi i, un any més, la UPF Barcelona School of Management organitza un Bookcrossing, un intercanvi de llibres que es va iniciar lany passat i que vol fomentar el consum col·laboratiu, lacte de compartir i la reutilització dels llibres com a via per promoure la lectura i la cultura entre professors, estudiants i treballadors de lescola.

El Bookcrossing subicarà al hall de ledifici Balmes, des daquest divendres dia 13 i fins al mateix 23 dabril, dia de Sant Jordi. Serà per Sant Jordi quan aquesta activitat es veurà complementada amb lectures literàries que hi haurà durant el dia.

Per participar-hi, estudiants, professors i treballadors de la BSM hauran de portar un mínim d’un llibre amb una dedicatòria personal on exposin per què el recomanen. Després, es pot intercanviar aquest llibre amb qualsevol dels altres. La UPF Barcelona School of Management alliberarà per a l’ocasió més d’un centenar de llibres, entre ells 25 volums de l’edició pròpia que l’escola ha fet aquest any de “Bartleby, l’escrivent” d’Herman Melville.

El moviment 'bookcrossing' va sorgir el 2001 a Estats Units i des de llavors no ha parat de créixer. S’estima que aquest moviment compta amb prop d’un milió de membres a tot el món i més de cinc milions de llibres registrats a la seva base de dades.

Bartleby, lescrivent

La UPF Barcelona School of Management ha publicat aquest any una edició pròpia i exclusiva de Bartleby, lescrivent, el conte dHerman Melville. En total, shan imprès al voltant de 2.000 exemplars que shan lliurat a tots els estudiants de les diferents disciplines. Lescola ha escollit aquest llibre amb lobjectiu de provocar la reflexió i el pensament entre els estudiants.

La lectura del conte és també el pretext per reunir-se al llarg del curs en xerrades, converses i activitats creatives on el treball dinterpretació i la reflexió sobre els diferents temes del text desperten múltiples exemples dexhibició del talent. És alhora una experiència literària que acompanya al llarg del curs als estudiants i els deixa les portes obertes al debat, la confrontació didees, la imaginació i la voluntat de construir-hi nou significat.

Unidos por Bartleby