La UPF Barcelona School of Management s’endinsa en els motors de canvi de la societat actual

• Entre el 18 i el 21 de juny es faran xerrades sobre la transformació tecnològica

La ciberseguretat, el 5G, la visualització de dades i la intel·ligència artificial seran les temes centrals de les quatre xerrades que es faran durant el cicle de conferències Motors de transformació’, organitzat per Alumni, que se celebrarà entre el 18 i el 21 de juny. Experts, antics alumnes i professors de la UPF Barcelona School of Management debatran sobre les quatre palanques de transformació imprescindibles per als professionals i les empreses del segle XXI.

El cicle començarà el 18 de juny parlant sobre la ciberseguretat amb la xerrada La ciberseguretat, responsabilitat de tots, a càrrec de Sergi Cabré, Head dIberoLatAm Information Security, Data Protection and Resilience Office a Allianz Technology, i Jordi Aroca, Cybersecurity Audit Manager a CaixaBank i Alumni MBA. En un moment on la ciberseguretat pren més importància i no és cosa només dels informàtics, els dos ponents exploraran quines poden ser les principals afectacions i els principals reptes i oportunitats en aquest àmbit.

Barcelona aspira a transformar-se en un Hub Digital de 5G a nivell europeu, un laboratori per explorar les oportunitats daquesta tecnologia i analitzar-ne limpacte. El dia 19, la sessió La tecnologia 5G com acceleradora del canvi explorarà els canvis que experimentarem en un futur proper i com es poden maximitzar les oportunitats de la tecnologia 5G amb Carlos Cuffí, director de 5GBarcelona a la Mobile World Capital Barcelona, i Genís Roca, president de RocaSalvatella i Director Acadèmic del Postgrau Transformació Digital UPF Barcelona School of Management.

Ignasi Alcalde, consultor en Data Visualization & Digital Transformation, i Xavier Marcet, president de Lead to Change i professor del Màster en Direcció de Comunicació de la UPF Barcelona School of Management, parlaran sobre la visualització de dades i com són una eina clau per prendre decisions. Lestat actual de limpacte de la Data Visualization en la presa de decisions i les tendències de futur són les dues qüestions que sabordaran a la conferència La visualització de dades, eina clau en la presa de decisions, del dia 20 de juny.

Per cloure aquest cicle de conferències, Josep Maria Ganyet, professor del Grau de Comunicació Audiovisual de la UPF, i Mar Galtés, periodista de La Vanguardia especialitzada en emprenedoria, innovació i tendències de tecnologia, oferiran la xerrada Intel·ligència artificial i les set arts lliberals. En aquesta sessió, els dos ponents analitzaran lestat actual de la robotització i reflexionaran sobre les possibilitats i els límits de la intel·ligència artificial i com, en un món dominat per la robotització, les arts lliberals es converteixen en destreses intel·lectuals imprescindibles.

Totes les xerrades començaran a les 7 de la tarda i les inscripcions són gratuïtes.

Podeu trobar el programa complet aquí.