Els casos Ona Carbonell i Kilian Jornet s’analitzaran en la nova edició de les Jornades de l’Esport

• Es celebraran el proper dijous 12 dabril a lAuditori de la UPF Barcelona School of Management

Un esportista famós construeix una marca al seu voltant i la seva gestió pot influir en la seva carrera professional. Kilian Jornet i Ona Carbonell són dos dels esportistes més exitosos del nostre país i un gran exemple de com fer una marca a través duna persona.

De tot això sen parlarà durant la 7a edició de les Jornades de lEsport i ho faran Jordi Lorenzo, que tractarà el tema de la gestió de la comunicació del projecte Summits of my life de Kilian Jornet, i Josep Maria Figueras, el mànager esportiu dOna Carbonell.

Les Jornades, organitzades pel Màster en Direcció i Gestió Esportiva, abordaran la comunicació en la indústria de lesport amb altres professionals reconeguts del sector que explicaran la seva experiència en aquest camp. Hi haurà, per exemple, Ramon Amich, director de Nielsen Sports España y Portugal, Albert Medrano, responsable de màrqueting de BUFF, i Susana Font, que parlarà sobre la comunicació dels eSports.

Present i futur de la comunicació esportiva

La segona part de la jornada es centrarà més en tractar el present i el futur de la comunicació esportiva, amb la ponència de Chris Tulloch, membre del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, i una taula rodona amb el periodista Ramon Besa, el professor i investigador de la UPF Xavier Ramón, i amb Enzo Olivera, corresponsal a Europa de GolTV Latinoamérica.

Durant la jornada també hi haurà un espai per al networking i lintercanvi dimpressions i coneixements amb els altres assistents, una activitat que va ser valorada molt positivament en ledició anterior.

Veure programa complet