Arriba l’exposició 'Spam Project Anthology' a la UPF Barcelona School of Management

• Aquesta exposició és el resultat d’una col·laboració entre Javier Pérez- Escohotado, escriptor i professor del Màster en Traducció Literària i Audiovisual, i l’il·lustrador Miquel Pescador.

'Spam Project Anthology' és un projecte artístic desenvolupat a partir de la col·laboració entre l’il·lustrador Miquel Pescador i l’escriptor Javier Pérez-Escohotado per al llibre il·lustrat ‘La vigilancia de los acantos’. A partir de l’spam, els missatges de correu electrònic que envaeixen la nostra quotidianeïtat, i que uns anomenen Big Data i altres Big Brother, Javier Pérez-Escohotado crea una col·lecció de microrelats, o “vides paral·leles” en el llibre La vigilancia de los acantos. Miquel Pescador recull el repte i els converteix en una sèrie de retrats pictòrics amb vida pròpia, no només plàstica sinó d’experimentació de materials. El projecte arriba a la UPF Barcelona School of Management, dins del marc de la celebració del Laberint Festival.

L’exposició s’ha instal·lat al hall i primera planta de l’edifici Balmes, on estarà oberta al públic durant la celebració del Laberint Festival, del 5 al 9 de març.

Artistes:

Miquel Pescador, imatges