Pestanyes primàries

Preu:
Pràctiques:
Curriculars

El Màster Universitari Online en Cercadors: Màrqueting Online, Posicionament, Community Manager i Content Curator t'especialitza en el funcionament avançat de les darreres tècniques de marketing digital (SEM), posicionament en cercadors (SEO), xarxes socials, analítica web i dispositius mòbils.

Impartit per reconeguts professionals, el màster t'ensenyarà a treure el màxim rendiment dels cercadors en el context de les xarxes socials, el SEO i el SEM. Durant el curso aprendràs a utilitzar diferents eines d'anàlisi (especialment Google Analytics), a dissenyar programes de pay per click (SEM), a assegurar el bon posicionament dels teus continguts i a crear campanyes eficients de marketing de continguts.

El Màster Universitari Online en Cercadors s'adreça a titulats de Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Socials o titulats de carreres tècniques que es vulguin especialitzar en el món del màrqueting online. També el poden cursar professionals del posicionament, del màrqueting online i de la vigilància tecnològica i la intel·ligència competitiva.

sistrix  openkm  postcron

r2  seo_guardian  woorank

Per què aquest programa?

1. Perquè aprendràs de la mà de professionals d'empreses com Yahoo!, Trucosgoogleanalytics.com, GeaMarketing o Elisa Interactiva i tindràs professors de la talla de Cristòfol Rovira (premi "Qualitat de la Docència" per la UPF) o Lluís Codina, autor d'unes 200 publicacions i de sis llibres en la seva especialitat.
  2. Per l'actualitat dels seus continguts: aprofundiràs en els teus coneixements de Google Analytics, aprendràs a posicionar webs als principals cercadors i estaràs al dia del funcionament de la spider i els nous algoritmes de Google, entre d'altres.
  3. Perquè t'obre les portes a un gran ventall d'oportunitats professionals amb alta demanda actual: consultories de màrqueting digital, community manager, consultores especialitzades en posicionament web i SEO, etc.
  4. Pel seu alt grau de personalització: al llarg del màster professors i tutors respondran de manera individual a qualsevol tipus de consultes que tinguis relacionades amb el contingut del programa.
  5. Perquè tots els estudiants que l'han cursat fins ara l'han valorat positivament.

AQU

Objectius

• Proporcionar la formació més completa en cercadors online per treure'n el màxim rendiment.
  • Dotar als participants dels coneixements precisos per dissenyar programes de pay per click (SEM) i de posicionament en cercadors (SEO).
  • Analitzar i treure el màxim partit a les xarxes socials per recolzar les campanyes de SEO i SEM.
  • Treure el màxim rendiment a l'analítica web per tal de garantir la bona presa de decisions en campanyes de marketing en cercadors i posicionament web.
  • Proporcionar una sòlida formació de SEO, SEM i analítica web en el cas específic dels dispositius mòbils.

A qui va dirigit

• Dirigit a professionals del posicionament, del màrqueting online i community managers.
  • Dirigit a titulats de Publicitat i Relacions Públiques, Biblioteconomia i Documentació, titulats en carreres tècniques o de ciències socials que vulguin especialitzar-se.

Segueix-nos

Amplia informació acadèmica del Màster Universitari Online en Cercadors al web del Director Acadàmic: https://masterenbuscadores.com/.

Twitter del Màster Universitari Online en Cercadors.