Pestanyes primàries

Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

Aquest màster et formarà per a treballar com a:

• Director de comunicació de centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Comunicador a centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Redactor científic a centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Divulgador a centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Community Manager de centres de recerca, hospitals, museus, empreses o universitats.
  • Periodista especialitzat en ciència, medicina o mediambient.
  • Gestió del coneixement científic, mèdic o medioambiental.
  • Comunicador de projectes de recerca.

L'experiència dels estudiants

Alejandra Ruiz
Curs 2014-15
Responsable de Piura con Ciencia

Sempre em vaig sentir atreta pel món científic, vaig estudiar Bioquímica. No obstant això, durant la carrera sentia que havia d'enfocar-me més a la comunicació. En la base de dades de la universitat, em van comentar que alguna antiga alumna havia realitzat el màster. Va ser la primera vegada que vaig saber que la divulgació existia com una especialitat, abans pensava que es realitzava com un hobby.

Per a mi el màster va ser una gran experiència. Gran nombre dels meus companys havíem realitzat el màster només acabar la carrera, per la qual cosa tot era nou per a nosaltres. No obstant això, uns altres ja comptaven amb experiència. En brindar informació sobre diferents àrees, el màster em va permetre conèixer de tot una mica, cosa que m'ha servit molt per a la meva feina, no necessito aprofundir en alguns temes, però si tenir les nocions. Els professors es van mostrar sempre disposats a compartir les seves experiències i generar el contacte directe i professional amb l'alumne, de fet he mantingut els contactes realitzats al cap del temps.

Juan Miguel Ramudo
Curs 2015-16
Periodista freelance

Per motius personals em vaig desplaçar a viure a Barcelona. Aprofitant aquesta situació vaig decidir realitzar un reciclatge professional i valorant les diverses opcions que hi havia, vaig considerar que el Màster de Comunicació Científica podia ser interessant per a mi. El que més em va agradar va ser la part en la qual professionals que es dediquen al món del periodisme científic explicaven les seves experiències, resultant motivadores.

El màster m'ha servit per trobar ràpid treball com a freelance en Diario Médico, i a partir d'aquí començar a desenvolupar-me en el sector del periodisme mèdic a Barcelona.