Pestanyes primàries

Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

Pràctiques professionals

El Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental inclou pràctiques extracurriculars. Aquest tipus de pràctiques:

• No formen part dels continguts acadèmics del màster o postgrau. Es consideren un complement a les sessions lectives.
  • No són de realització obligatoria. Si vols fer-les hauràs de manifestar-ho en el moment de l'admissió.
  • Inclouen el servei d'assessorament i gestió del conveni: El Servei de Carreres Professionals manté un contacte actiu amb les empreses, promou la teva candidatura i gestiona el conveni de pràctiques. Recorda que el responsable últim del procés de selecció són les pròpies empreses i organitzacions.

Pots obtenir més informació llegint la nostra normativa de pràctiques.

Relació d'Empreses i Institucions on s'han ofert pràctiques:

Parc Astronòmic Montsec · Media 3.14 · Formas Naturales · IMEDEA (CSIC-UIB) · Fundació Privada Institut d'Investigación Biomèdica · Institut Català d'Oncologia (ICO) · Fundació "La Caixa" · Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat (UPF) (abans Observatori de la Comunicació Científica) · Amgen · La Mandarina de Newton · Institut d'Investigació de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron (VHIR) · SINC-FECYT · Institut de Cultura de Barcelona · Lèxic · Condorchem Envitech · Universitat Pompeu Fabra - Institut de Biologia Evolutiva · Fundació Institut de Bioingenieria de Catalunya (IBEC) · Galència Comunicació Mèdica · Grifols · Museu de Ciències Naturals (Museu Blau) · Neiker- Instituto Vasco de Investigación y Desarrollo, Investigación y Ciencia · Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) · Fundació ACE · Institut Català de Neurociències Aplicades, · BCN Visiona TV · Consorcio del Laboratorio de Luz del Sincrotrón · CNIO (Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas) · Televisió de Catalunya (TV3) · Fundación Centro de Regulación Genómica (CRG) · Fundación Privada Instituto de Salud Global de Barcelona · Instituto Catalán de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2) · Adelphi Targis · Centre d'Investigació Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF).