Pestanyes primàries

Import

Preu:

Com finançar el programa

• Beques Talent: Sol·licita una de les nostres Beques Talent, atorgades específicament a estudiants de màster que tinguin una trajectòria acadèmica, professional o personal excepcional.
  • Ajuts d'altres organismes: Consulta la llista d'entitats i institucions externes a la UPF Barcelona School of Management que ofereixen ajuts econòmics a estudiants que vulguin matricular-se en màsters o postgraus.
  • Descomptes: Beneficia't dels nostres descomptes si ets antic alumne, pertanys a la comunitat UPF o treballes en una de les nostres institucions col·laboradores. A més, si ets soci del CBC (Col·legi de Biòlegs de Catalunya) obtindràs un descompte del 10%.
  • Préstecs bancaris: Informa't sobre els préstecs bancaris amb condicions avantatjoses que la UPF Barcelona School of Management ha acordat amb les principals entitats financeres.