Les lleis de la interfície - Més enllà de la INTERFÍCIE

Balmes 132-134
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

Quan algú diu "interfície" immediatament tots pensem en una pantalla interactiva, un teclat o un joystick. Aquesta és la “interfície d'usuari”, el lloc on els éssers humans interactuem amb els dispositius digitals. El principal objectiu de les lleis de la interfície és precisament portar el concepte de /interfície/ molt més allà de la “interfície d'usuari” i utilitzar-ho per explorar tot tipus de processos tecnològics i socials.

Basant-se en el recentment publicat llibre de Carlos Scolari, Les Lleis de la Interfície, diversos professors de la Barcelona School of Management i de la Universitat de Buenos Aires, repensaran el concepte de /interfície/ per estendre el seu ús més enllà de la tecnologia digital.

Què passaria si analitzem els partits polítics com una interfície que està en crisi i ha de ser redissenyada? El mateix pot dir-se de les institucions educatives (des de l'escola primària fins a la universitat), els sindicats o les estructures de govern.

Tot això, en un format de taula rodona on els experts podran compartir les seves visions i debatre.

Ponents

Alejandro Piscitelli. Filòsof i professor de la Facultat de Comunicació d'Universitat de Buenos Aires.

Carles Pont. Professor del Departament de Comunicació (UPF). Director del Màster en Comunicació Política i Institucional

Cristina Ribas. Directora de Comunicació Digital de l'Ajuntament de Barcelona. Coordinadora acadèmica del Postgrau en Dret civils i Tecnolpolítica.

Genís Roca. President de RocaSalvatella. Director del Postgrau en Transformació Digital de les Organitzacions

Carlos A. Scolari. Professor del Departament de Comunicació (UPF). Coordinador de l'itinerari d'Estratègies Transmedia del Master of Arts inCommunication Management.

L'entrada és gratuïta, però és necessari registrar-se. La sessió es farà en castellà.

INSCRIU-TE AQUÍ