Motors de transformació: intel·ligència artificial i les set arts lliberals

Data:
21/06/2018
Hora:
de 19:00 h a 20:30 h
LLoc:
UPF Barcelona School of Management (C/Balmes 132-134)
Email de contacte
alumni@bsm.upf.edu

La intel·ligència artificial ens envolta cada dia amb més força però sabem què és realment, quines tipologies existeixen i com ens impactarà social, personal i professionalment? En aquesta sessió analitzarem l’estat actual de la robotització i reflexionarem sobre les possibilitats i els límits de la intel·ligència artificial. Alhora, parlarem de què significa ser humà en un món dominat per la robotització i com, en aquesta era, les arts lliberals com la retòrica o la dialèctica es converteixen en destreses intel·lectuals imprescindibles.

Ponents:

• Josep Maria Ganyet. CEO Mortensen i professor del grau de Comunicació Audiovisual de la UPF.
  • Mar Galtés. Periodista La Vanguardia especialitzada en emprenedoria, innovació i tendències de tecnologia i consum.

Inscriu-te!

Data: 21 de juny de 2018 a les 19.00h
Lloc: UPF Barcelona School of Management (c/Balmes, 132-134, Barcelona)

Idioma: català

Vols inscriure't a una altra conferència de la Setmana "Motors de transformació"?

Si abans de l'acte vols formular les teves preguntes als ponents, ho pots fer via Twitter a través dels hashtags #AlumniBSM #ExpertInsights i via mail a alumni@bsm.upf.edu.
Segueix el compte de Twitter @AlumniBSM i gaudeix de les nostres propostes de coneixement i activitat.