Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música

• Idioma d'impartició: Espanyol
  • Inici de classes: 16 octubre 2017 (per confirmar)
  • Fi de programa: 06 juny 2018 (per confirmar)
  • Horari: Dilluns i dimecres de 18.00 a 21.30 h
  • Tipus de programa: Postgrau
  • Crèdits ECTS: 30
  • Modalitat: Presencial
  • Preu: 5.100,00 €
  • Pràctiques: Extracurriculars
  • Ubicació:

Edifici Balmes

El Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música suposa un aprenentatge integral del negoci de la música. Ofereix una formació experta en la gestió de companyies vinculades a la indústria musical: companyies discogràfiques, de management, consultores, editores musicals, promotores de concerts, etc. El postgrau posa una atenció especial en els models de negoci digitals i en la constant evolució dels hàbits de consum musical.

Durant el curs coneixeràs les diferents baules que integren la cadena de valor, la relació entre els seus agents, el marc legal en el qual interactuen, i, especialment, la conversió d'una proposta de valor en producte per al mercat objectiu al que es dirigeix. De la mà dels millors experts i de les organitzacions més prestigioses (Sony ATV, Primavera Sound, The Orchard, BMAT, Festival In-Edit) aprofundiràs en el coneixement dels rols i activitats que tots els agents desenvolupen en el sector. A més, tindràs l'oportunitat de realitzar pràctiques professionals en diferents empreses del sector. Al llarg d'11 edicions, s'han realitzat 300 convenis de pràctiques en col·laboració amb més de 80 empreses del sector.

El Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música s'adreça a professionals del món de la música i a graduats de qualsevol disciplina que vulguin centrar la seva carrera en la gestió de companyies i projectes vinculats a la música.

Per què aquest programa?

1. Perquè és el programa pioner en gestió del negoci de la música en castellà i es beneficia de la gran activitat que es genera a la ciutat de Barcelona, capital musical del sud d'Europa.
  2. Perquè promou la generació i l'intercanvi de coneixements amb els agents del sector i promou la creació de projectes entre alumnes i exalumnes (molts d'ells ja treballen en diversos àmbits del negoci de la música).
  3. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques en importants empreses del sector. Els nostres exalumnes han fet pràctiques a: Primavera Sound, Sala Apolo, Sony Music, L'Auditori, This is Underground, Deezer, The Project, The Orchard, entre d'altres. Per fomentar el networking i complementar el pla d'estudis, comptaràs també amb acreditacions per a les conferències del Primavera Pro i del Future Music Forum de forma gratuïta.
  4. Perquè tindràs classe amb professionals de prestigi internacional del sector de la música.
  5. Perquè et proporciona les eines i els recursos acadèmics per desenvolupar el teu propi projecte professional en el negoci de la música.
  6. Perquè compta amb 12 edicions i més de 400 participants. Més de dues terceres parts dels seus exalumnes estan desenvolupant la seva activitat professional en el sector, sigui per compte propi o aliè.
  7. Perquè incorpora un model d'aprenentage propi i avançat, basat en la filosofia educativa que s'expressa al manifest de la UPF Barcelona School of Management.

Objectius

• Dotar dels coneixements adequats per crear i gestionar qualsevol tipus d'empresa relacionada amb el sector musical.
  • Proporcionar les eines i els recursos acadèmics necessaris per desenvolupar projectes professionals propis.
  • Conèixer les múltiples particularitats i aspectes de la indústria musical.
  • Potenciar l'habilitat de detectar oportunitats en el territori musical i trobar vies pròpies de negoci.

A qui va dirigit

Especialment dissenyat per a tots aquells professionals que, de manera directa o indirecta desenvolupen la seva activitat en contacte amb la música i volen adquirir una visió integral del negoci que es genera al seu voltant. Està obert a professionals en l'àmbit de la música gravada, el teatre musical, la indústria audiovisual, els videojocs, l'entreteniment, la propietat intel·lectual, el directe, els drets d'autor, els drets d'imatge, Internet i, en general, a tots aquells interessats en convertir-se en gestors de companyies vinculades a l'explotació de la música en qualsevol dels seus formats, així com a titulats universitaris que volen introduir-se en el sector.

Descobreix què hi aprendràs