Màster en Documental de Creació

• Idioma d'impartició: Espanyol
  • Inici de classes: 15 gener 2018 (per confirmar)
  • Fi de programa: 15 gener 2020 (per confirmar)
  • Horari: Consulta aquí els horaris.
  • Tipus de programa: Màster propi
  • Crèdits ECTS: 120
  • Modalitat: Presencial
  • Preu: 8.900,00 €
  • Pràctiques: Extracurriculars
  • Ubicació:

Edifici Balmes

El Màster en Documental de Creació és un referent internacional per la seva qualitat, el seu caràcter innovador, per la llibertat creativa i, sobretot, per la seva gran capacitat de formar nous professionals.

Des dels seus inicis l'any 1998, el programa ha demostrat amb escreix la seva capacitat de transformar en pel·lícules les idees dels projectes dels seus participants.

El Màster en Documental de Creació s'adreça a professionals dels mitjans audiovisuals i a llicenciats en Comunicació Audiovisual i en Ciències de la Comunicació interessats a formar-se com a promotors de projectes, realitzadors o productors.

Per què aquest programa?

1. Perquè és un màster que està creant escola i contribuint a desenvolupar un moviment cinematogràfic determinat del qual en són representants exalumnes com Mercedes Álvarez, Neus Ballús, Renate Costa, Diego Dussuel, Tatiana Guezo, Núria Esquerra, Isaki Lacuesta, Victor Moreno, Lois Patiño, Lupe Pérez, Pilar Monsell o Amanda Villavieja.
  2. Perquè amb les seves 8 edicions i més de 25 pel·lícules realitzades, ja s'ha convertit en un referent en l'àmbit internacional pel que fa a la producció de pel·lícules com ara En Construcción, Mones com la Becky, De nens, Veinte años no es nada, Cravan vs Cravan, Demonstration, Dies d'Agost o Bajarí.
  3. Perquè està dirigit per Jordi Balló, Premi Nacional de Cultura 2005 a la categoria de cinema, professor a la UPF des de 1993, visiting professor a la Universitat de Stanford (Califòrnia) i figura clau en el panorama internacional del documental contemporani.
  4. Perquè tindràs l'oportunitat de treballar amb documentalistes de renom. En edicions anteriors, han impartit classes cineastes de la talla de José Luis Guerin, Claire Simone, Victor Kossakovsky, Audrius Stonys, Sergei Dvortsevoy, Nicolas Philibert, Avi Mograbi, Claude Lanzman, Marcel Lozinski o Frederick Wiseman, entre d'altres.
  5. Perquè treballaràs amb projectes reals i desenvoluparàs el teu propi documental de creació.

• Examinar nous models de producció actuals, reals.
• Realitzar un projecte documental propi en col·laboració amb productors i difusors del panorama audiovisual europeu.
• Participar en el desenvolupament i la producció d'un llargmetratge documental.

Descobreix què hi aprendràs