Màster en Creació de Videojocs

• Idioma d'impartició: Espanyol
  • Inici de classes: 01 octubre 2017 (per confirmar)
  • Fi de classes: 30 juny 2018 (per confirmar)
  • Fi de programa: 30 novembre 2018 (per confirmar)
  • Horari: De dilluns a divendres de 18.00 a 21.00 h.
  • Tipus de programa: Màster propi
  • Crèdits ECTS: 60
  • Modalitat: Presencial
  • Preu: 9.100,00 €
  • Pràctiques: Extracurriculars
  • Ubicació:

Edifici Balmes

El Màster en Creació de Videojocs la missió de formar els futurs professionals de la indústria del videojoc.

Aquest màster, pensat per preparar experts programadors de videojocs i directors artístics, t'especialitzarà en els aspectes tècnics de la producció de videojocs (programació gràfica, intel·ligència artificial, lògica, etc.) i en els aspectes creatius (conceptualització argumental, disseny visual, modelatge de personatges, escenaris, objectes, etc.). A classe, els professionals del videojoc et descobriran les darreres tècniques de gestió de projectes com ara Scrum i Kanban, i t'ensenyaran a estructurar el teu projecte a partir de milestones o elements lliurables, igual que a la indústria. Quan acabi el màster hauràs elaborat un projecte professional que t'haurà capacitat per llançar-te al mercat laboral, cosa que ja han fet alguns dels nostres exalumnes (Sugar Kid amb «A Crowd of Monsters», per exemple).

El Màster en Creació de Videojocs es considera un màster de referència en la indústria del sector nacional i internacional. Un gran nombre d'exalumnes han estat guardonats en certàmens tan prestigiosos com l'Independent Games Festival, ArtFutura, Creanimax o els Three Headed Monkey Awards.

Trobaràs més informació al blog de Digital Media dels màsters de l'àrea de Creació Digital.

Per què aquest programa?

1. Per l'èxit professional aconseguit durant les seves 12 edicions: alguns dels seus projectes han estat nominats i guardonats a ArtFutura, als Premis Nacionals Gamelab 2014, a l'Independent Games Festival de San Francisco i a l'Indie DB 2013; i altres alumnes han fundat empreses com A Crowd of Monsters, Wake Studios, Lince Works, etc.

2. Perquè està dirigit per Daniel Sánchez-Crespo, director executiu de Novarama, la primera empresa del país que va desenvolupar videojocs per a Sony.

3. Per la seva gran connexió amb la indústria dels videojocs: el màster inclou classes amb programadors, artistes i professionals d'empreses com Digital Legends, 5 Ants, Mercury Systems o Novarama.

4. Perquè et formarà en una professió i una indústria en auge: la indústria del videojoc és la primera indústria d'oci audiovisual i interactiu al nostre país. L'any 2013, a l'àmbit espanyol, el nombre de llocs de treball en aquesta indústria va augmentar un 29%.

• Dominar les diverses fases de creació d'un videojoc.
  • Dominar professionalment totes les eines de disseny, programació, art i gestió de videojocs.
  • Conèixer les particularitats tècniques dels diversos suports i consoles.
  • Proporcionar coneixements clau sobre comercialització i distribució de jocs.

A qui va dirigit

El màster es dirigeix a llicenciats, enginyers superiors i graduats superiors amb títol propi d'universitat en carreres com Informàtica, Telecomunicacions, Comunicació Audiovisual, Disseny Gràfic, etc. A persones interessades en la creació i la producció de videojocs, incloent professionals d'altres àmbits que vulguin ampliar els seus coneixements en un dels camps que genera més activitat actualment en el panorama de la creació multimèdia.