Seminario de Animación: Descubre el éxito de "Shift" con Cecilia Puglesi

Auditorio Edificio Bames
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

Vols veure i aprendre de primera mà tot el procés d'elaboració d'un curtmetratge en animació?
Acosta't aquest proper dilluns per escoltar Cecília Puglesi, ex-alumna del Màster en Animació, que ens parlarà del procés de producció del seu multipremiat curtmetratge "Shift" i ens explicarà la seva forma de treball, centrant-se en els aspectes de disseny i art. El seminari es troba dins el marc acadèmic del Màster Universitari en Animació de la UPF Barcelona School of Management.

El curtmetratge "Shift" col·lecciona diversos premis del món de l'animació. Ha guanyat millor curtmetratge en la categoria de millor curt 3D en el passat Animayo 2016, 11è Festival Internacional de Cinema d'Animació, Efectes Especials i Videojoc. "Shift" també ha guanyat com a millor curt 3D al Naff a Bòsnia. Ha estat a la selecció del Festival de Curtmetratges de l'Órbigo Lluna de Curts i també a la Mostra de Cinema d'Ascaso (Pirineus).
També ha passat per Perú dins el Sembrant Cinema 2016 - Environmental Film Festival. Va estar en el Short Shorts Film Festival & ÀSIA 2016 a Tòquio ia Roma a "La Città Incantata 2016", Civita di Bagnoregio i la Vall dei Calanchi.

El curtmetratge ha estat projectat en innombrables festivals d'animació de tot el món, destacant com un dels millors projectes d'animació.

Cecilia Puglesi va néixer a Mendoza, Argentina, on va estudiar disseny. Després de la seva graduació es va mudar a Barcelona per realitzar un màster en Sistemes Cognitius i Mitjans Interactius. Després va treballar a Àustria durant un any. Va tornar a Barcelona i va cursar el Màster en Animació de la UPF Barcelona School of Management. En 2013 es va mudar a Nova York amb l'ajuda d'una beca Fulbright per fer un MFA en Computer Art a la SVA. Actualment treballa a NYC.

El seminari es realitzarà de 15 a 17 hores a l'Auditori de l'Edifici Balmes (c / Balmes 132, Barcelona).

Inscriu-te GRATUITAMENT aquí