Pestanyes primàries

Fi de programa:
16 juny 2018
Horari:

Divendres de 17.30 a 19.30 hores, un cop al mes.

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
1.250,00€

En el Postgrau Semipresencial en Finances Corporatives de la UPF Barcelona School of Management adquiriràs els coneixements i els recursos necessaris per a dissenyar i aplicar les polítiques financeres més adequades als objectius de qualsevol empresa o organització.

Al llarg del Postgrau Semipresencial en Finances Corporatives aprendràs a escollir els últims instruments de finançament d'acord amb les necessitats de l'empresa i estudiaràs com dissenyar i implementar polítiques de capitalització, endeutament i dividends. A més, dominaràs el procés i les implicacions de les operacions de fusió o adquisició i coneixeràs quins són els mètodes de valoració d'empreses i com aplicar-los.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials i a professionals d'altres disciplines amb coneixements o experiència professional en comptabilitat i finances, el Postgrau Semipresencial en Finances Corporatives té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

• Saber relacionar la funció financera amb els objectius corporatius.
  • Saber determinar una política de capitalització, endeutament i de dividends coherent amb les necessitats i objectius de l'empresa.
  • Dominar els instruments de finançament especialitzats i saber seleccionar els més adients per a l'empresa.
  • Conèixer quins són el mètodes de valoració d'empreses i aprendre a aplicar-los
  • Dominar el procés, conèixer les implicacions i saber gestionar operacions de fusió o adquisició.

A qui va dirigit

El postgrau es destina tant a llicenciats i graduats universitaris com a professionals amb diferents experiències i responsabilitats de treball interessats en conèixer i dominar les polítiques de finançament de l'empresa, la valoració empresarial i la relació entre l'empresa i el mercat.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo