Pestanyes primàries

Inici de classes:
01 octubre 2017
Fi de programa:
31 octubre 2018 (per confirmar)
Horari:
Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Postgrau Online en Farmacoeconomia de la UPF Barcelona School of Management t'especialitzarà en l'avaluació econòmica de medicaments i tecnologies mèdiques, així com en la política i la gestió del medicament a nivell macro, meso i micro (farmacoeconomia).

Al llarg del Postgrau Online en Farmacoeconomia , aprendràs a entendre, valorar i fer avaluacions econòmiques de medicaments i tecnologies mèdiques, així com a optimitzar la gestió dels serveis sanitaris mitjançant l'aplicació de tècniques quantitatives. També aprendràs a analitzar les polítiques actuals de finançament del medicament i a gestionar els medicaments en els diferents sistemes sanitaris.

Dirigit a professionals i titulats relacionats amb el sector sanitari i farmacèutic, el Postgrau Online en Farmacoeconomia té equip docent format per professors de reconegut prestigi dels departaments d'Economia i Empresa i de Ciències de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

Objectius

Proporcionar la formació especialitzada en economia i gestió dels serveis sanitaris i del medicament (farmacoeconomia). La gestió en el sector sanitari i farmacèutic s'entén en el sentit més ampli i inclou les presentacions de l'Administració pública, els centre i serveis de les institucions sanitàries a qualsevol dels nivells assistencials, els proveïdors de les prestacions farmacèutiques, les agències d'avaluació de medicaments i tecnologies mèdiques, així com la indústria i els distribuïdors farmacèutics, les entitats asseguradores i les consultores d'aquest sector.

El programa té un especial interès per als professionals i titulats relacionats amb el sector sanitari i interessats en els temes d'economia de la salut, la farmacoeconomia, el disseny i la gestió de programes de qualitat.

El màster es dirigeix especialment a aquests titulats i professionals i els ofereix una formació acadèmica amb una elevada reputació en el mercat. El programa no exigeix als participants coneixements econòmics previs.

A qui va dirigit

El Postgrau Online en Farmacoeconomia es dirigeix a professionals dels sectors sanitari i farmacèutic que no disposin de temps per a una formació presencial o que prefereixin una formació basada fonamentalment en la comunicació virtual. El programa s'adapta a les necessitats i als requeriments de professionals amb experiència i de titulats recents que vulguin ampliar els seus coneixements en aquestes àrees.

El Postgrau Online en Farmacoeconomia es dirigeix a professionals que, independentment del seu lloc de residència, vulguin seguir un curs a distància de les característiques esmentades. El programa es desenvolupa en llengua castellana.

De forma especial, està preparat per a completar la formació d'aquells professionals amb responsabilitats de gestió o de titulats que vulguin adquirir les habilitats necessàries per a assumir-les en:

• hospitals, laboratoris clínics i centres sanitaris públics i privats,
  • administracions públiques encarregades de la gestió/i o finançament de medicaments i serveis sanitaris,
  • empreses asseguradores privades, empreses farmacèutiques, centres de formació en gestió de medicaments i serveis sanitaris, etc.