Pestanyes primàries

Inici de classes:
01 octubre 2017
Fi de programa:
01 març 2019 (per confirmar)
Horari:
Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Postgrau Online en Economia de la Salut de la UPF Barcelona School of Management t'especialitzarà en l'economia i la gestió dels serveis sanitaris i els medicaments, alhora que et capacitarà per gestionar d'una manera professional les prestacions sanitàries de qualsevol administració, organització o assegurança sanitària, tant pública com privada.

Al llarg del Postgrau Online en Economia de la Salut, aprendràs a utilitzar conceptes, tècniques i instruments econòmics aplicats a la gestió dels principals problemes d'assignació de recursos a què s'enfronten les administracions, les entitats asseguradores i les organitzacions sanitàries en la prestació d'atenció sanitària.

Dirigit a professionals i titulats relacionats amb el sector sanitari i farmacèutic, el Postgrau Online en Economia de la Salut té un equip docent format per professors de reconegut prestigi dels departaments d'Economia i Empresa i de Ciències de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

Objectius

Proporcionar la formació especialitzada en economia i gestió dels serveis sanitaris i del medicament (farmacoeconomia). La gestió en el sector sanitari farmacèutic s'entén en el sentit més ampli i inclou les presentacions de l'Administració pública, els centre i serveis de les institucions sanitàries a qualsevol dels nivells assistencials, els proveïdors de les prestacions farmacèutiques, les agències d'avaluació de medicaments i tecnologies mèdiques, així com la indústria i els distribuïdors farmacèutics, les entitats asseguradores i les consultores d'aquest sector.

El programa té un especial interès per als professionals i titulats relacionats amb el sector sanitari i interessats en els temes d'economia de la salut, el diseny i la gestió de programes de qualitat.

El postgrau es dirigeix especialment a aquests titulats i professionals i els ofereix una formació acadèmica amb una elevada reputació en el mercat. El programa no exigeix als participants coneixements econòmics previs.

A qui va dirigit

El programa es dirigeix a professionals dels sectors sanitari i farmacèutic que no disposin de temps per a una formació presencial o que prefereixin una formació basada fonamentalment en la comunicació virtual. El Postgrau Online en Economia de la Salut s'adapta a les necessitats i als requeriments de professionals amb experiència i de titulats recents que vulguin ampliar els seus coneixements en aquestes àrees.

El programa es dirigeix a professionals que, independentment del seu lloc de residència, vulguin seguir un curs a distància de les característiques esmentades. El programa es desenvolupa en llengua castellana.